Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 9) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
bilisimhastasi Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Sadece ama sadece sessiz ve güçlü olması. Bu ikisi ters orantılı biliyorum ama bir umut. 0 0 Yorumla
mügelive Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Tabiki önemli bunlar pratik ve hızlı olması yeterli benim için 0 0 Yorumla
tatlisankibaklava Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Toz torbasız ve kablosuz olmalı. Kablolu da olur da dar yerler erişmek kabloyla zor oluyor ya 0 0 Yorumla
nfsnfs94 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ona sorarım, sen bana layık mısın yoksa ben laik miyim? 0 0 Yorumla
Eslemmmm67 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Ütü hafif olsun ve hemen açması lazım uğraştırmasin süpürge Philips ve dyson arasındayım 0 0 Yorumla
35doğan35 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl şu an için hiç bişey 😁 tabi evlenmek isteyen varsa alabilir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Süpürgenin her yere ulaşabilmesi ve tozları kolayca alması ve süpürgenin biraz sessiz olmasına bakardımm 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Fiyatının uygun olması önemli ama uzun vadede bana yeterli olması gerek bu en önemlisi en çok buna dikkat ediyorum kaliteli olması gerek yani 0 0 Yorumla
Astreadoris Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 78% +1 yıl Süpürge lütfen sessiz olsun haahhaahhahah 1 0 Yorumla
yukseliyorum Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl herşey hazır ama bilin bakalım ne eksik? 1 1 Yorumla Auburn03 +1 yıl 😂 Yorumla
Sevdiceğinsevdiği Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 35% +1 yıl Ütü yapmak ölüm gibi kendi ütülese olmaz mı 1 0 Yorumla
Sıla-RuTr Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Mümkünse kendi kendine süpürmesini beklerim 1 0 Yorumla
KendiniÖldürenAdam Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Ütüyü alabilirdim ama evlendim ben. 1 0 Yorumla
crazymoonlight Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 79% +1 yıl Standart normal ütü , süpürge, iş görsün yeterli.. 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 425 cevap paylaştı. Para yok yoksa her şey çok güzel.. 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bizim eve elektrikli Süpürge dayanmıyooooo😭😭😭 1 0 Yorumla
Banlandırıldık Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl çalışmasını beklerim tabii ki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 0 0 Yorumla
FiratinSedasi Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl güzel calismasi yeterlidir aslinda 0 0 Yorumla
dertli_insan Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 77% +1 yıl ütü kireçleme yapmasın süpürgem iyi çeksin yeter 0 0 Yorumla
YıllarSonraYeniden Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Erkek olarak bir beklentim yok :) 0 0 Yorumla
gökkota Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Ekonomik ve kullanışlı olmasını beklerim. 0 0 Yorumla
HknTuran Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 86% +1 yıl Ilk önce gelini bulalım. Çeyizi sonra düşünürüz. 0 0 Yorumla
Siyah1Kadın Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl İşimi görsün uzun süre kullanışlı olsun yeterli 0 0 Yorumla
DefneÖzkaya Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Uzun süre gitmeli ve çok fazla elektrik yakmamalı 0 0 Yorumla
BayMandalina Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 88% +1 yıl 10 yıl garanti. Düşük elektrik tüketimi. 0 0 Yorumla
mr_smirnof Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 74% +1 yıl Bir çeyizim bile yok anlıyor musun :D :D 0 0 Yorumla
ZorErkek23 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl İyi bir ütü lazım bana bir de sessiz süpürge 😃 0 0 Yorumla
ProfDrAbuzerKomurcu Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 72% +1 yıl Akıllı olmalı. Ve siyab renk. 0 0 Yorumla
Nuray0094 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 80% +1 yıl İşimi görsün yeter. Fazlasını istemem. 😂 0 0 Yorumla
1fincankahvem Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Beni yormasınlar her şeyi kendileri yapsın 0 0 Yorumla
fatrix73 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 63% +1 yıl Çeyizi yapan düşünsün ama güzel düşünsün 0 0 Yorumla
astralis Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 85% +1 yıl Çekim gücü fiyat performans ürünü olmalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Sadece ama sadece sessiz ve güçlü olması. Bu ikisi ters orantılı biliyorum ama bir umut.
Tabiki önemli bunlar pratik ve hızlı olması yeterli benim için
Toz torbasız ve kablosuz olmalı. Kablolu da olur da dar yerler erişmek kabloyla zor oluyor ya
Ona sorarım, sen bana layık mısın yoksa ben laik miyim?
Ütü hafif olsun ve hemen açması lazım uğraştırmasin süpürge Philips ve dyson arasındayım
şu an için hiç bişey 😁 tabi evlenmek isteyen varsa alabilir
Kendiliğinden gidip gömleği utulemesi
İşini hakkıyla yapsın yeter :D
philips olsa yeter, çok kaliteli
Kesinlikle philips alırdım
philips hep ilk tercihim oluyor.
Yine philips bizimle🖤teşekkür ederiz.
Yeri geldiğinde insan olmalı
Kaliteli olsun yeter bence
Benim icin emiş gücü yüksek olmalı.
Kaliteli bi ütü herşeyi çözer
Süpürgenin her yere ulaşabilmesi ve tozları kolayca alması ve süpürgenin biraz sessiz olmasına bakardımm
Fiyatının uygun olması önemli ama uzun vadede bana yeterli olması gerek bu en önemlisi en çok buna dikkat ediyorum kaliteli olması gerek yani
Süpürge lütfen sessiz olsun haahhaahhahah
Philips utuler gercekten iyi
Yemek de yapabilmesini 😅
Çeyiz mi kaldı hala ya 🙄
herşey hazır ama bilin bakalım ne eksik?
😂
güzel paylaşım emeğine sağlık
Ütü yapmak ölüm gibi kendi ütülese olmaz mı
Mümkünse kendi kendine süpürmesini beklerim
Philips bu işin kompedanıdır. Gerisi teferruat
Ütüyü alabilirdim ama evlendim ben.
Standart normal ütü , süpürge, iş görsün yeterli..
Para yok yoksa her şey çok güzel..
Bizim eve elektrikli Süpürge dayanmıyooooo😭😭😭
Performansı ve kalitesinin iyi olması
çalışmasını beklerim tabii ki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jilet gibi ütü yapmasini yakmamasini
güzel calismasi yeterlidir aslinda
Pahalı olmasını ve işe yarar olmasını
ütü kireçleme yapmasın süpürgem iyi çeksin yeter
Robot seferim bir robot yapin alalim
Erkek olarak bir beklentim yok :)
Ekonomik ve kullanışlı olmasını beklerim.
Ilk önce gelini bulalım. Çeyizi sonra düşünürüz.
Kaliteli marka olmalı ikiside kesinlikle
İşimi görsün uzun süre kullanışlı olsun yeterli
Uzun süre gitmeli ve çok fazla elektrik yakmamalı
10 yıl garanti. Düşük elektrik tüketimi.
Çeyiz olayları saçma bence.
Bir çeyizim bile yok anlıyor musun :D :D
İyi bir ütü lazım bana bir de sessiz süpürge 😃
Bilindik marka olmasına dikkat ederim
Uzun ömürlü olsun yeterli
Akıllı olmalı. Ve siyab renk.
işi kendi kendine yapabilmesini 🤣🤣
İşimi görsün yeter. Fazlasını istemem. 😂
Ucuz kaliteli ama çok iş yapar
Beni yormasınlar her şeyi kendileri yapsın
Çeyizi yapan düşünsün ama güzel düşünsün
Kaliteli bir ürün olsun yeterli.
Ne beklenebilir ki😜😜😜😜
Çeyizim olursa düşünürüm bunları
Çekim gücü fiyat performans ürünü olmalı