Çok ses çıkarmasın ve kuvvetli olsun 😅 ama gücümüz de yetsin tabi 😏
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu aralar çeyizim için o kadar çok ürüne bakıyorum ki aklım karıştı, sanırım baktığım ütülerden Philips olanı tercih edeceğim, en azından burada kullananlar ve önerenler var, içim rahatladı bir tık.
Çeyizin çiftlerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yapılması lazım bana göre, seçilecek ürünlerin hem kaliteli hem de uzun ömürlü olmasına dikkat ederim
Beklentilerim hep işimi daha iyi kolaylaştırması. Süpürge olarak kesinlikle robot süpürge alıcağım. Ütü olarak tek seferde beni uğraştırmayan bir ütü araştırıyorum.
Ütü yapmıyım ama kıyafetlerim ütülenmiş olsun isterim, evi süpür miyim ama temiz olsun isterim yapabilir misiniz? Öncelik ütü, robot süpürgeler azda olsa iş görüyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
yuksek kalite performans uzun ömür. çeyiz saçma bir sey gerci ama neyse
Bir sey alırken kaliteli olanı almak lazim bir gün arıza çıkardığı zaman ayrı bir masraf veya yeni bir tane daha almak yerine kaliteli iyisini almak gerekiyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çekim gücü iyi ve sessuz oldun ütü de son teknoloji olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evimi kendi süpürsün utuleri de kendi yapsin yeter mamsmsmsl
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok şey beklerim markası çok ama çok önemli benim için
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kullanımı kolay ve uzaktan kumanda ile kontrol edilebilen olması 🙄😄
Ütü de aranan özelliklerin başında yakmaması var, philips bunu da düşünmüş, kumaşa uygun sıcaklık ve buharı otomatik ayarlaması, çok güzel bir özellik ve çok da pratik. Artik rahatca ütü yapiyorum
süpürge sessiz, küçük ve emiş güçü yüksek ayrıca esnek olmalı. Ütü de buharlı kazanlı olanları çok pratik, bir de otomatik ayarlı olsalardı çok rahatlardım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Evdeki çoğu elektronik eşya Philips, ondan çeyiz yaparsam yine Philips'e yönelirim.
Mümkün mertebe beni yormasın. Ütümü yapsın çamaşırımı yıkasın nebiliyim bulaşık makinası bulaşıkları toplayıp yıkasın sonra yerleştirsin. Ne güzel olurdu 🥲
Valla ütünün dış görünüşü güzel olsaun yeter süpüregenin de sesiz olmasını ve daha az emmesini isterim bir de şu yeni moda çıkan ayakta duran ince süpürgwlerden olsa hiç fena olmaz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
uygun fiyatlı ve kaliteli yani fiyat performans ürünü olmalı
Süpürge için hafif ve kuvvetli çekmeli. Ütü ise kumaşın türünü kendi algılamalı ve buhar basıncı çok yüksek olmalı. Çoğu gömlekler yoğun ütüye rağmen hala açılmıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu kendi kendine hareket edenlerden ve iyi performans gösterenlerden olmalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Dayanıklı ve beni yormayan, her anımda ev işime yardım eden dostum olmasını beklerim
Bir kadının olmazsa olmazı iyi bir Süpürgem olsun dünyayı tozdan pislikten kurtarırım valla birde ürün olacak iyi kağıt gibi yeni gibi eşyalar herşey kusursuzca
Ütü de kireçlenme sorunu olmazsa çok mutlu olurdum birde şimdiki elektrikli süpürgelerin çekim gücü çok düşük yüksek çekim gücü olan toz hazneli bir süpürge mükemmel olabilirdi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gerçekten ikiside çok mukkemel gözüküyor. Yazı için de emeğinize sağlık 👍🏻🙏
Ütü ve süpürge bir çeyizin olmazsa olmazı. Keyifli bir utu yapabilmek için buhar basınci kiyafetlerideki kirisikliklara banamisin dememel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Uzun zamandır Philips'in ütüsünü kullanıyorum, kazanlı olandan değil normal ütü ama performansından zerre eksilmedi, gerçekten memnunum. Eğer çeyiz için ütü arıyorsanız hiç şüphe etmeden Philips ütülerinden birini alabilirsiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Çok ses çıkarmasın ve kuvvetli olsun 😅 ama gücümüz de yetsin tabi 😏
Bu aralar çeyizim için o kadar çok ürüne bakıyorum ki aklım karıştı, sanırım baktığım ütülerden Philips olanı tercih edeceğim, en azından burada kullananlar ve önerenler var, içim rahatladı bir tık.
Ütü kendi kendine ütülesin, süpürge kendi kendine süpürsün istiyorum ben
Ütüler beklentiyi karşılıyor da. Fakat bu süpürgeler zırt pırt bozuluyor. 2000 tl verdik samsung aldık 1 yıl doğru düzgün çalışmadı
Kesinlikle en önemli parcaları çeyizlerın.. Yalnız bu marka da harıka kesinlikle tavsıye ederım
Süpürgede emiş gücü çok önemli. Bir tozu geri ortalığa saçmaması lazım
Çeyizin çiftlerin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde yapılması lazım bana göre, seçilecek ürünlerin hem kaliteli hem de uzun ömürlü olmasına dikkat ederim
Beklentilerim hep işimi daha iyi kolaylaştırması. Süpürge olarak kesinlikle robot süpürge alıcağım. Ütü olarak tek seferde beni uğraştırmayan bir ütü araştırıyorum.
Ütü yapmıyım ama kıyafetlerim ütülenmiş olsun isterim, evi süpür miyim ama temiz olsun isterim yapabilir misiniz? Öncelik ütü, robot süpürgeler azda olsa iş görüyor
yuksek kalite performans uzun ömür. çeyiz saçma bir sey gerci ama neyse
Bir sey alırken kaliteli olanı almak lazim bir gün arıza çıkardığı zaman ayrı bir masraf veya yeni bir tane daha almak yerine kaliteli iyisini almak gerekiyor
Çekim gücü iyi ve sessuz oldun ütü de son teknoloji olsun
Evimi kendi süpürsün utuleri de kendi yapsin yeter mamsmsmsl
Çok şey beklerim markası çok ama çok önemli benim için
Kullanımı kolay ve uzaktan kumanda ile kontrol edilebilen olması 🙄😄
Yakında hepsi öyle olacak
Ütü de aranan özelliklerin başında yakmaması var, philips bunu da düşünmüş, kumaşa uygun sıcaklık ve buharı otomatik ayarlaması, çok güzel bir özellik ve çok da pratik. Artik rahatca ütü yapiyorum
Hafif ve aşırı ses çıkarmayan, temizlemesi kolay süpürge çeyizlik değil ömürlük olur.
Ütü de aynı şekilde hafif, buharlı ve altı seramik olunca çok güzel oluyor.
süpürge sessiz, küçük ve emiş güçü yüksek ayrıca esnek olmalı. Ütü de buharlı kazanlı olanları çok pratik, bir de otomatik ayarlı olsalardı çok rahatlardım
Evdeki çoğu elektronik eşya Philips, ondan çeyiz yaparsam yine Philips'e yönelirim.
Mümkün mertebe beni yormasın. Ütümü yapsın çamaşırımı yıkasın nebiliyim bulaşık makinası bulaşıkları toplayıp yıkasın sonra yerleştirsin. Ne güzel olurdu 🥲
Özelliklerine baktıkça Philips PerfectCare çeyizim layıkmış anladım
Valla ütünün dış görünüşü güzel olsaun yeter süpüregenin de sesiz olmasını ve daha az emmesini isterim bir de şu yeni moda çıkan ayakta duran ince süpürgwlerden olsa hiç fena olmaz
uygun fiyatlı ve kaliteli yani fiyat performans ürünü olmalı
Süpürge için hafif ve kuvvetli çekmeli.
Ütü ise kumaşın türünü kendi algılamalı ve buhar basıncı çok yüksek olmalı. Çoğu gömlekler yoğun ütüye rağmen hala açılmıyor.
Bu kendi kendine hareket edenlerden ve iyi performans gösterenlerden olmalı
Dayanıklı ve beni yormayan, her anımda ev işime yardım eden dostum olmasını beklerim
Bir kadının olmazsa olmazı iyi bir Süpürgem olsun dünyayı tozdan pislikten kurtarırım valla birde ürün olacak iyi kağıt gibi yeni gibi eşyalar herşey kusursuzca
Ütüde elbetteki kırışıklıkları çabucak açması, süpürgede ise hafifliği, emiş gücü, tasarımı
Ütü yapmayı sevmedigi halde macbur olanlar el kaldırsın ✋
Ütü de kireçlenme sorunu olmazsa çok mutlu olurdum birde şimdiki elektrikli süpürgelerin çekim gücü çok düşük yüksek çekim gücü olan toz hazneli bir süpürge mükemmel olabilirdi
Gerçekten ikiside çok mukkemel gözüküyor. Yazı için de emeğinize sağlık 👍🏻🙏
Çeyizin en vazgeçilmez iki parçası olan elektrikli süpürge ve ütü güzel
Uzun yillar bozulmasin isterim verdigim paraya da kalite beklerim
Philips ütü ve elektrik süpürgesi mutlaka tercih ettiğim markalardan...
Uzun süre bozulmamasını ve iyi bir f/p ürünü olması
Markası Philips olduktan sonra gereksi önemli değil
Az maliyetli az yer kaplayan sessiz kullanışlı dayanıklı olsun bütün her şeyim bir çeyiz kolay yetişmiyor
#philips in ütüsü cidden inanılmaz güzel ve ütü yapmak keyifli geliyor 👍
Philips senin süpürgeler hakkaten iyi ya. Normalde reklama yorum yapmazdım ama sen hakediyorsun.
merhaba kesinlikle çeyiz en önemlisi işlevlerini iyi uygulayan iz bırakmayan toz bırakmayan aynı zamanda en uygun olanını isterim beklerim
İşlevi önemli tabi @zerdagvn15
Tek geciste bile jilet gibi göruntu birakan bir utu
Fiyatların düşmesini beklerim 1500 2000 liraya ütü mü olur çok para
Erkekler de çeyiz hazırlığı yapıyosa philips olmalı :)
Utu yapsin yeter utuden ne beklersin ki bulasik yikamasini mi
Çeyiz içinse acele etme, her gün yeni bir teknoloji üretiliyor
Bir utuden ve supurgedeeeennn.. kendi kendine yapmasini beklerdim. Daha altinda bir beceriye katlanamamm
Ütü kırışığı tek seferde açacak kadar güçlü olmalı süpürge de hem sessiz çalışmalı hem de yerde havada falan toz bırakmamalı benim görüşüm bu
Birinin ütümü yapmasını diğerinin de süpürmesini. Balayı masrafını karşılamalarını beklemem diye düşünüyorum açıkçası.
Supurge dedigin ayarlana bilcek ve hafifi olcak haliyi kaldiracak utu bol buhar vermesi ve hafif olmasi onemli
Ütü bir kere bir geçişte dümdüz yapmali yormamali beni ki daha evliliğin ilk günlerinde hiç de alışık olmayan biz
Yemek yapıp bulaşık yapmasını da beklemem herhalde, her eve lazım olan makina bunlar, biri gider başkası gelir.
Çeyiz olgusuna inanmıyorum ve de desteklemiyorum. Ama ütü dediğin çok bastırmadan jilet gibi yapmalı süpürge de sessizce çalışmalı
Evimde tek toz bırakmamasını isterim elektrikli süpürgenin.
Ütünün ise giysilerimi yakmasa yeter :)
Ütünün hafif kulanımı kolay ve rahat kırışık gidermedi
Süpürge ise hafif kablosuz sesiz ve çekici gücü iyi olmalıdır
Bütün işleri kendilerinin yapması beklenebilir ama yapmayacakya o yüzden çok da bisiy beklemeye gerek yok
Uzun ömür
Hafif olmalı ve el yormamalı ütü. Kumaş üzerinde yağ gibi kaymalı.
Süpürge ise emiş gücü iyi olmalı.
Ütü güvenli olmalı ısı kilidi gibi özellikleri olmalı. Süpürge ise hafif ve çok iyi emiş gücüne sahip olmalı
Ütü ve süpürge bir çeyizin olmazsa olmazı. Keyifli bir utu yapabilmek için buhar basınci kiyafetlerideki kirisikliklara banamisin dememel
Uzun zamandır Philips'in ütüsünü kullanıyorum, kazanlı olandan değil normal ütü ama performansından zerre eksilmedi, gerçekten memnunum. Eğer çeyiz için ütü arıyorsanız hiç şüphe etmeden Philips ütülerinden birini alabilirsiniz.
Ütü uzay mekiğine benzeyenlerden olmasın gereksiz yer kaplıyor bence süpürgede mümkünse en sessizinden olsun başımı ağrıtoyor sesi tahammül edemiyorum