Hem son çıkanlardan olsun hem de yenilikçi olsun diyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Geçen gün arkadaşım çeyizi için Philips'in süpürgesini aldı, o kadar araştırıp çevresine sorup karar verdi ki vardığı son kararla ben de ona güvenerek süpürgemi Philips alacağım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Bu soru tam bayanlara layık ama sessiz çalışan bir elektrikli süpürge en güzeli
Süpürgenin zamanla wat emiş güçü düşmemeli ütüde sürekli arıza cıkarmamalı
Philips ürünleri çok güzel. Epilasyon aleti falan olsun. Çok memnunum
Ütünün düğünümde göbek atmasını ve süpürgenin de halay çekmesini...
sağlığa çevreye doğaya ekonomiye iyi olsun yormasın :)
Sessiz olmasını mesela sonra ürünün kıyafetlerde iz bırakmaması
Kablosuz ve hafif olmalı 🥳
Emiş gücü yüksek olmalı.
Gerek maddi gerek huner olarak gayet basarili bencede
İyi Ütülemesini Ve İyi Temizlemesini İsterim Ne Beklicem :)
Ben evlenene kadar yapay zekalı ütü
Ve elektrik süpürgesi çıkar
Çeyizime layik lafi pek hoşuma gitmedi o yuzden yorum yok
düzleştirsin ve iyi çeksin yeterli başka bir şeye gerek yok
Süpürgenin, kendi kendine odaları süpürmesini isterdim 🙄
Ütünün buhar gücü, süpürgenin de çekiş ve ses özellikleri önemli bence
Philips marathon ultimate led ışıklı kadar süper süpürge görmedim dysona taş çıkarıyon mübarekk
Son model olmasına gerek yok kaliteli ve kullanışlı olsun yeter
Çekim gücü kullanımı kolay olsun yeter fazlasında gözümüz yok
Kaliteli olması uzun süre kullanışlı olmalsi benim için daha iyi olur
Terminatör makine gibi çalışmasını beklerim herhalde
ütüden beklentim kesinle tüm kırışıklıkların üzerinden gelmesidir
Ben hayatta evlenmem diyenlerdenim hala okuyorum ama geçen hafta nişanlandım
Benim için ses çok önemli süpürgenin sesinin olmaması lazım
Kullanışlı olmasından hafif olmasından sessiz olmasından
Kendi ütülesin kendi süpürsün gibi imkansız şeyler istenilir ama ütüsüne gerçekten hayranım
Allah yardımcımız olsun en iyilerini almak boynumuzun borcu
Bugüne kadar çeyizmiş neymiş onun gibi derdim olmadı nede hevesim asla yok.
Güzel çeksin yeter ben bilmem evleneceğim hanım bilir 😂
Philips’in ütüler çok iyi başka marka düşünmeyin bile
Hem son çıkanlardan olsun hem de yenilikçi olsun diyorum.
Geçen gün arkadaşım çeyizi için Philips'in süpürgesini aldı, o kadar araştırıp çevresine sorup karar verdi ki vardığı son kararla ben de ona güvenerek süpürgemi Philips alacağım.
Hepsi birbirinden guzelmis hepsini ceyizime almak isterim😀😀😀
ağır olmaması güzel temizlemesi fazla ses çıkarmaması
Emiş gücü yüksek ve sessiz çalışan bir süpürgeyi kim istemez :)
Çeyiz falan kurmayı düşünmüyorum. Elektrikli süpürge kullanmayı da planlamıyorum ileride.
CEkim gucu onemli kalitesininde iyi olmasini kullanilabilir olmasini isterim
Valla ben bilmem eşim bilir 🤣🤣🤣 olursa tabi 🤣🤣🤣
Çeyizim yok ki ütüm ve süpürgem çeyizime layık olsun
süpürge çılgın vakumlu olacak. ütü de yağ gibi kayacak aga...
Ben birşey anlamadım... Normal bildiğimşz ev aletleri işte
Teşekkürler Philips çok faydalı bir yazı olmuş çok güzeller
Kazançlı ütüler gibi güzel buhar vermeli ama hafif ve kolay kullanılmalı
Gömleği düzleştirmesini, yerleri temizlemesini. Üstüne binip gezecek değilim.
ütüye fazla para vermem sonuçta zamanla kireç tutup en iyisi dahi bozuluyor süpürgede ses seviyesine bakarım en düşük hangisiyse onu alırım
Fazla sessiz ve performansı yüksek olmasını isterim
Ütüden buhar supurgeden cekim gücü beklerim 💁🏻♀️
Sinirden süpürgeyi duvarlara çarpmıyım yeter benim için
Elektrık supurgrsu sessız utu ıse buharsız olmalı bu teknolojıde artıkk
Bence o aletleri kullanıp hakını verebilecek bayan kaldımiki aletlerin sucu ne
Çok iyi olmasını beklerim tabi beni elin oğluna mahşup etmesinler
Ütü az eforla çok iş yapacak. Elektrikli süpürge her şeyi alacak...
Çekim gücüne ve kullanışlı olmasına dikkat ederim. :)
Ağır olması uç kısmının sivri ve fonksiyonlu olması buhar haznesinin kuvvetli olması ısı ayarı
Süpürgenin vakumlu iyi olsun yüksek sesle çalışmasın yeter. utuden anlamam🙂
Deminde o erek anlattım yinede diyorum Philips adamdır 😊
Süpürge supurunce halıyı kaldirmali utu buhara basınca komple buhar olmalı heryer
İşimi en kaliteli şekilde görsün yeter amuda kalkmasını istemem
ütüde philips ama süpürgede roventa ya da yurt dışında tanıdığınız varsa Mile marka derim
Tabii ki Philips Bence öyle Sen hangisini tercih ediyorsun
Süpürge sessiz olmalı ben çok gürültüye gelemiyorum
Marathon almıştım bi 4 sene önce, hala duruyor. Gayet memnunum