Valla ceyizime layık olucaksa kusursuz bir ütüleme gerekli çok uğraştırmasın ya zaten ütü zor en zor şey bu bnce bu yeterli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Annem benim çeyizimi yaparken Philips'in ütüsünden almıştı, çok methedip duruyordu şöyle iyi böyle dayanıklı diye, Philips o yüzden aklımda iyi bir marka olarak kalmış, çeyiz deyince annem aklıma geldi söylemek istedim :)
Philipsin yalnızca buharla ütüleyen ütüleri çok iyi yalnız yaşayan erkekler için birde yeni çıkardıkları elektrikli süpürgeleri baya iyi, teşekkürler philips. Beklentileri karşılıyor yani philips ürünleri.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Çeyizime uzay süpürgesi alacağım. Eğer onu alırsam kendimi tam teşebbüslü bir yeni gelin olarak göreceğim. 🤣
Philips iyidir. Ütü tabanı kararmaz olmalı. Süpürge ise sessiz olmalı
Philips ürünleri gerçekten çok kaliteli ürünler. Teşekkürler bilgilendirme için.
Elektrikli süpürgeden çekiş gücü, ütüdense kırışıklıkları tek sürtmede açmasını beklerim. :)
Şu an evimizde Philips süpürge kullanıyoruz. Gayet de memnunuz. Ütüyü de çeyizime eklerim umarım. :)
Philips ürünleri her zaman hayatımızı kolaylaştırıyor. İyi ki varsın Philips 😄
Benim kullandığım ütü yaklaşık 25 yıldır Philips Azur serisi bence ütünün Kralı
Pamukluları yakmasın. Ütümü kıyafetlerin üstünde unuttuğum zaman kendi kendine soğuyacak bir ütü hayalimdir.
Ütüyü püskürtsem hemen. kırışıklar açılmalı elektrikli süpürge kendi kendine her yeri hem süpürsün hem silsin
İş sırasında şarkı çalsınlar, iş sonrasında kahve yapsınlar, huzurumdan demir almadan masaj yapsınlar 😃😃😃
Kendi kendine çalışan süpürgeyi buldular çok şükür bir de ütüyü bulurlarsa başka bir şey istemiyorum..
Ütü, kolay düzleştirme özelliği olmalı,
Süpürge, kolay sürükleme ve taşıma özelliği olmalı, emiş gücü iyi olmalı, köşe bucalara uygun olmalı
Kendi kendine süpürsün silsin, ütülesin, katlasın kurulasın, assın yani ben temizlik robotu istiyorum ben uğraşmayım o kendisi her şeyi halletsin.
Philips in kullandığım bütün ürünlerinden memnun kaldım. Fiyatlardan iyileştirmeye gidilirse bütün ceyizimi düzerim.
Pratik ve hızlı ütü yapmasını isterim. Süpürgenin de iyi toz çekmesini isterim ki ben kullanıyorum gayet memnunum Phılıps’ten❤️
Elektrikli supergeden Kedimin tuylerini dahi almasını beklerim. utuden kısa zamanda kırışıklıkları açması ve pratik kullanimi
Ütüden kırışıkları açmasını iyi buhar vermesini süpürgeden vakum gücünün yüksek olmasını hafif olması ya da robot süpürge olabilir
Vallahi ne desem bilmiyorum günden güne firmalar kendini geliştiriyor zaman ilerledikçe teknoloji konularda ilerliyor ve işlerimizi kolaylaştırıyor
Valla ceyizime layık olucaksa kusursuz bir ütüleme gerekli çok uğraştırmasın ya zaten ütü zor en zor şey bu bnce bu yeterli
Annem benim çeyizimi yaparken Philips'in ütüsünden almıştı, çok methedip duruyordu şöyle iyi böyle dayanıklı diye, Philips o yüzden aklımda iyi bir marka olarak kalmış, çeyiz deyince annem aklıma geldi söylemek istedim :)
Ütüyü bilmem de elektrik süpürgesi çekim gücü fazla olsun ve kolay taşınabilir olsun. Ve uzun süre idare edebilsin
elektrkli süpürge çok önemli bi alet ve gerçekten güzel kullanımlı olması benim için önemli çeyizmdede mutlaka sson teknoloji bişey oslun sessiz
Sessiz çekim gücü yüksek hazneli bir elektrik süpürgesi , yüksek buharlı ve kumaşa göre ısı ayarlayan bir ütü benim çeyizime layık olur.
Süpürge Hafif, kablosuz ve etkili temizleyen bi süpürge olmalı. Ütü ise yine hafif, hızlı ve kıyafetlerime zarar vermemeli...
1- Ucuz olması
2- 50 sene bozulmadan çalışabilmesi.
Bu iki mevzu genelde sizlerin sevmediği şeyler olduğu için pek fazla kafaya takmayın..
Ütüden özellikle beklentim çamaşırları yıkarken mis gibi kokutması. Elektrikli süpürgeden ise Türk kahvesini bol köpüklü yapması.
Selam hemen bozulmayan ve iyi ütüleyebilen olmasına dikkat ederim ve bunlar güzelmiş ileride evlenirsem bunlardan almayı düşünürüm
Önemli olan emiş gücü ve sağlam motor. Haa bir de kolay ve tam temizlenebilirlik. Bunlar olmazsa olmazdır.
Süpürgenin emiş gücü ne kadar yüksek o kadar iyi olur
Ve ütünün de ütülerken su akıtmaması aldığımız çoğu ütü su akıtıyor
Pliphs'in ürünlerine bayılıyorum. Ütüsünü, süpürgesini kullaniyorum çok memnunum. En son saç kurutma makinesini aldım👍
Ütünün buhar çıkışı ve taban kalitesi çok önemli. Supurgenin emis gücü, kolay temizlenir olması, ağır olmaması, sesinin mümkünse az olması önemli.
Benim ütülerle ilgili bir hayalim vardı, normal ütüyü dik kullanabilmek... Philips bunu yapmış ya daha ne isterim ki, iyi ki yapmış, alınır
Ütü yapmasını ve evi süpürgesini!! Hayır ütüden yemek pişirmesini ya da süpürgeden uzay mekiği olmasını bekleyen mi var !!
Ütü kazanlı olursa iyi olur, onun dışında büyük bir beklentim yok. Ancak süpürge kesinlikle emini gücü yüksek olmalı ve kolay temizlenenilmeli
Süpürge ve ütü evin demir başı, süpürgenin emiş gücü çok iyi olmalı ve az ses çıkarmalı ütünün ise buharı iyi olmalı ki kırışıklıkları çabuk açmalı
Ütünün tek çekişte jilet gibi yapması. Süpürge makinesinin de, duvara falan çarparsa kırılmaması, dayanaklı olması jdkdjkdl
Artık çeyiz kalmadı... ev eşyasını eşiyle beraber alan insanlar olduk... ajansların da buna dikkat etmesi lazım derim :)
Pratik olması hafif olmalı en ince ayrıntısına kadar çekici olmalı koltuk altı radyatör içine rahatlıkla girmeli ve de fazla elektrik harcamamali
Valla ben bir şey almaya kâlkissam ailem kendini yer
Elektrik tüketmeyen bozulmayan ekstra maliyet çıkarmayan he birde uzaktan kontrollü olup kendiliğinden ütü yapmasını isterim.
Yazdığın şeyi okumadım ne dediysen haklısın Philips'çim :ddd
dçzkfgığotrçkrz
Jsoandjsj
Ütü, ütüyü yapsın sora yerine assın hepsini, süpürge de hergün evi süpürsün silsin. Mükemmel çeyiz
Kullanışlı olmasını beklerim uzun süre kullanmaliyim
Philipsin yalnızca buharla ütüleyen ütüleri çok iyi yalnız yaşayan erkekler için birde yeni çıkardıkları elektrikli süpürgeleri baya iyi, teşekkürler philips. Beklentileri karşılıyor yani philips ürünleri.
Ütünün su damlatmamasini süpürgenin sessiz çalışıp kolay temizlenmesini
Kaliteli olsun yeterli
Rengi de klasik GOLD olabilir
Güçlü emiş gücü, kaliteli hava filtresi, göz alıcı bir renk tasarımı ve kompakt olması
Güzel temizlemesi kolay kaldırılması ve sessiz olması
Görevlerii kendileri otomatik yapsın yeter bana ya 😅
Tek bildiğim süpürge çalışırken mümkünse sessiz olacak.
Çeyiz mi o neydi..
Sanırım jilet gibi ütü yapsın yeter işte...
Güzel ütülemesi kıyafeti yakmaması ve herşeyi çeken güçlü bi süpürge
Ütünün tek geçişte dümdüz yapmasını süpürgeninse güzel çekip çok hafif olmasını.
Süpürmediniz ve ütülemesini güzel yapmasını beklerim.
Supurge için emiş gücü ve sessiz olması önemli, ütü için de ısı ayarını ve buhari otomatik yapmasi
Kaliteli olmasını çok gürültü yapmamasını az yer kaplamasını
eğer çeyiz yapacak olsaydım işime yarayabilirdi haha
Çeyiz değil de, özellikle powerbanklarınız efsane 😂
Kendisi supurdukten sonra dip bucak paspas atmasinida beklerim.
Ütü yapmayı eğlenceli hale getirmesini.
Mümkünse sessiz ve kolay boşaltılabilir.
Philips marka ütü kullanıyorum çokta memnunum açıkçası. Kolay ve hızlı.
uçsun mesela, kendisi ütülesin, ya da süpüege ses çıkartmasın! böyle şeyler yani..