Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 15) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
assklatscher1789 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Uzun ömürlü olsun ve doğaya zarar vermesin 0 0 Yorumla
Acılılahmacunn Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Uzun ömürlü kaliteli amacına yönelik olsun yeter 0 0 Yorumla
yakışıklıcocuk35 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl İyi çalışsın uzun süre idare etsin yeterli bence 0 0 Yorumla
sevimlihırsız10 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Evet rengi güzelmiş, kesinlikle çeyizde yer almalı 0 0 Yorumla
gizemxwq0 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl İkiside uğraştırmamalı ya buharı falan iyi olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Philips emiş gücü 🤣🤣🤣 guzele benziyor kanka
Kendi kendine bütün işleri halletmesini
Uzun ömürlü olsun ve doğaya zarar vermesin
sesiz olduğu sürece sıkıntı yok benim için
hiç bir şey beklemiyorum yorum bu kadar
İşini yapsın yeter bence😊
Sessiz çalışması üst düzey temizlemesi
yerletmeyen yastik kilifi sart
son teknolojiyse sorun yok
Duvarları alsın yeter ya herhalde
kendi kendine ütülesin keşke
Sessiz olması çok iyi cidden
çeyiz öenmlidir. herkesi çeyizi olur inşallah
Uzun ömürlü olsun yeterli
Bek bir şey beklemiyorum açıkçası
kaliteli olması önemlidir
evet tam ceyizlik bir alet
İşini yeterince yapmasını 💁
Süpürsün yeter , marsa roket yollamayacağız
harika bir paylaşım olmuş eline saglık kk
Uzun ömürlü kaliteli amacına yönelik olsun yeter
Kesinlikle çeyizde yer almalı
Çeyiz istemiyorum ben😑😑😑
Sessiz bir teknoloji ürün olmalı
Yani bir ütüden ne beklenebilir ki en fazla :)
İyi çalışsın uzun süre idare etsin yeterli bence
Çeksin işte çöplük kalmasın aaa yeter
Evet rengi güzelmiş, kesinlikle çeyizde yer almalı
Sessiz olmaları çok güzel zaten
Sessiz olsun yeter yeterince gürültü var
kendi kendine süpürmesi iyi olur
Süper ya eline sağlık yaa
Düz ütü işte al geç ya napayım daha
üyü yapmasını ve yerleri süpürmesini
Aslında evet çeyizde olması gerek
Bilmiyorumki ama severim bu markayi
Erkekler çeyiz yapar mi ki skskksksksks
Çok ses çıkarmaması ve işlevinin çok olması.
İlgilenenlere gönderiyorum :)
Bilemedim ama phlisps en iysii😀😀😀
pihilıpıs çok kalite marka brodvay gibi
Ucuz olsun 😄 dddddddreeeeeeeeeeee.
kaliteli olsun yer :D :))))
İşlerini doğru düzgün yapsın yeter ahahajs
İkiside uğraştırmamalı ya buharı falan iyi olsun
ütülemesini ve süpürmesini beklerim
Ütümüzü Philips ten aldık çok memnunum
Sessiz olması ve çok iyi çekmesi
ağır olmasın ve kalitesi iyi olsun
Bilgilendirme için teşekkür ederim
Kırışıklık bırakmasın yeter
baba hayvan gibi çeksin istiyorum
ses çıkarmamasını beklerim
koltuk yıkama özelliği olmalı
Kalitelu ve saglam olmasi
güçlü olmasını bekliyorum genelde
Yani en azından her iş gelmeli bence.
Eşim ne isterse ondan bana farketmez
Harika bir urun tavsiye ederim
işte sessiz olsun süpürge falan