Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 16) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
Huseyintheboneless Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Beklentim kendi kendine temizliği bitirebilmesi. 0 0 Yorumla
cerenyalcn Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Dayanaklı ve kesinlikle tam performans beklerim 0 0 Yorumla
SugarDaddyyy Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Sağlam olmasını beklerim. Uzum süre dayanmalı 0 0 Yorumla
Kırmızıbaşlıktaktım Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kendi kendilerine çalışmaları yeterli olurdu 0 0 Yorumla
Bayan-Hiçkimse Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Hiç birşey beklemem yani bence çeyizde gereksiz 0 0 Yorumla
The_boxerr Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Ben bilmem eşim bilir demek isterdim ama bekarım😁 0 0 Yorumla
guulguzeli Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl dayanıklı olmasını ve uzun süre kullanılabilmesini 0 0 Yorumla
Kadınseven Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Philips yine yapmış yapacağını, söze gerek yok. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Ütülemesini beklerim düzleştirmesini beklerim
Benim yerime süpürmesini..
iyi çeksin yeter ne ister bea
Uçması lazım kadınım yorulmasın
3 gub sonra elimde kalmamasini
Evimi temizlemesi beklerdim
taşınabilir olmalı, kullanışlı olmalı
Hiç anlamam onlardan jskfksk
Sessiz ve taşınabilir olmalı
işe yarasın yeterli ya gerisi pekte lazım degil
Beklentim kendi kendine temizliği bitirebilmesi.
Çekim gücünün iyi olmasını
Philips güzel marka bence.
hanım değilim ki yazayım değil mi
Önce aday bulalım da çeyizi sonra düşünürüz
kullanımı kolay olsun yeterli
Sessiz olmalı
Kurutması olmalı
Çok ağır olmasın ve sesssiz çalışsın
Philips gibi bir ütü beklerim tabii ki
Dayanaklı ve kesinlikle tam performans beklerim
Guc hariflik portatif olmasi kolay kullanim
Nromal işimi görsün yeter bana
dikey supurge olsun ama pilden olsun
Uzun süre dayanıklı olması
Çok şey beklerim hemde çok
Ütüden süpürmesini süpürgeden de ütülemesini...
Philips olsun bebeğim Dkdjjdjd
Gelecektekı karıcım duy bunları 😀
İyi bir urun gibi duruyot
Ortalığı tertemiz yapmasını beklerüm tabikidd
İşimi görsün kâfi benm için
Kendi kendine ütü yapöası :D
Her türlü hizmeti beklerim dhdhsh
Sağlam olmasını beklerim. Uzum süre dayanmalı
Bozulmamasını ve ucuz olmasını beklerim.
Kendi kendilerine çalışmaları yeterli olurdu
Hiç birşey beklemem yani bence çeyizde gereksiz
Ben bilmem eşim bilir demek isterdim ama bekarım😁
Hızlı emiş gücü ve dayanıklı olması.
Süpürmesini tabikide yaaa
Pırıl pırıl yapsın beklerim
Philips perfectCare 9000 serisi
çeyiz olayını saçma buluyorum ya alma hiçbir şey
Parçacıklarını verdiğime değsin yeter
Saglam olsun iyi olsun temizlesin
Sessiz olmasını başka bir şey değil
Hızlı ve pratik olmasi bu kadar
Çekim gücü ve ömürlük olmasi
hızlı ve pratik olmasını beklerim
Mükemmel bir ürün tavsiye ederim
İşini iyi yapması yeterli.
Kaliteli uzun ömürlü olmak 1inci şart
Çeyizi olanlar düşünsün derim.
Kullanışlı olması, ekodinamik olması
Kaliteyr bakarim herhalde 😅
dayanıklı olmasını ve uzun süre kullanılabilmesini
10 yıl hiç sorun çıkarmamalı
Fiyat performans olmasını
Kısa zamsnda bozulmasın yeter
Philips yine yapmış yapacağını, söze gerek yok.