Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 12) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
umutsuzum64 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 58% +1 yıl motoru güçlü olsun temiz süpürsün yeter 0 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 , eic 61% +1 yıl Ütü yapmasini ve süpürmesini.. duz mantik 0 0 Yorumla
Gizemlihatuun35 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 85% +1 yıl Sanırım o alışverişi yapamadan ölücem 😂 0 0 Yorumla
neredenbaslayayim Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Çalışsın yeter. Başka da bi arzum yok. 0 0 Yorumla
AdanaLiii_ks Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 46% +1 yıl Parası olan alır bunlar ne böyle uçmuş fiyatlar😒 0 0 Yorumla
1omeryildirim Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 30% +1 yıl kendi kendine ütülesin ve süpürsün 🤣🤣 0 0 Yorumla
mavimorhayaller Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 65% +1 yıl Bana ihtiyaç duymadan işleri yapsın 😅 0 0 Yorumla
dark_night_judge Takip Et Yoda Yaş: 105 , eic 87% +1 yıl Bunları biz mi alıyoruz, bilemedim. 0 0 Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Çalışmasını beklerim ne bekleyeceğim başka. 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederim 0 0 Yorumla
EmirAdakul Takip Et Master Yaş: 24 , eic 59% +1 yıl Benle evlenmek isteyene sormak lazım :D 0 0 Yorumla
marjinalgirl2367 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Ben oturayım her işi onlar yapsın beklentim bu 0 0 Yorumla
oylesinebirisi1 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Halının üstünü çok iyi çeksin yeter 0 0 Yorumla
chen_03 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 50% +1 yıl İyi ve temiz çeken bir elektrikli süpürge 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Pürüzsüz ütülemeli buhar teknolojisi ile elektrikli Süpürge ise güçlü emmicili ile ve sessizliği 0 0 Yorumla
Oguzsns Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Birşey beklemiyorum yani ne bekleyebilirim ki 0 0 Yorumla
Pablobartuci Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Parayla kalite aldım hizmet vermesini beklerim 😀 0 0 Yorumla
Aliistanbul3455 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Bu hayat pahalılığında birşey alınmaz veya zor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kendi kendine yapsın ben de oturup onu izliyim😂 1 1 Yorumla Güneşli12 +1 yıl Oh ne guzel 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
motoru güçlü olsun temiz süpürsün yeter
Ütü yapmasini ve süpürmesini.. duz mantik
Sanırım o alışverişi yapamadan ölücem 😂
Dört dörtlük olmali bence
Çalışsın yeter. Başka da bi arzum yok.
Kalite enerji ve güç beklerim
Çok çok çok iyi bir marka 🙂
Parası olan alır bunlar ne böyle uçmuş fiyatlar😒
kendi kendine ütülesin ve süpürsün 🤣🤣
Bana ihtiyaç duymadan işleri yapsın 😅
o buhar makinasından bendede var 🙂🙂🙂
Güzel paylaşım beğendim çok iyi
Önce koca bulmalı bence s. s
Bunları biz mi alıyoruz, bilemedim.
Çalışmasını beklerim ne bekleyeceğim başka.
Ah o ceyiz parasi varya offff
kalite önemli ve kullanım diyorum
Performans beklerim ve uzun ömür
Hmm not edip bakmak lazim
Dayanıklı ve kullanımı kolay olsun.
Ütülesin yeter adam olana çok bile
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederim
Güzel ütülesin güzel süpürsün yeter bana.
çeyizimize alırız artıkın
Benle evlenmek isteyene sormak lazım :D
Ben oturayım her işi onlar yapsın beklentim bu
Halının üstünü çok iyi çeksin yeter
İyi ve temiz çeken bir elektrikli süpürge
Pürüzsüz ütülemeli buhar teknolojisi ile elektrikli Süpürge ise güçlü emmicili ile ve sessizliği
Belimi agritmamasini beklerim
Su koymadan da çalışmasını
düzgün ütülesin düzgün süpürsün
Birşey beklemiyorum yani ne bekleyebilirim ki
Çeyiz çok önemli dir dikkat edin
Elektrikli süpürgenin sessiz çalışması.
Kaliteli olması önemli benim için. 😊
İşleri kendisinin yapmasını beklerim cdjidje
Philips yeni neslin tercihi 😀
Cok guzel bence evet bence
Ceyizde utu mu dayi dur iflas ettirecen
Böyle bir ütüye ihtiyacım var. Harika görünüyor.
Philips iyidir sadace ütüsü degil bütün ürünleri
Pamuklu giysileri kolay bi sekilde sekillendirme.
Çalışsın yeter ya başka ne beklerim ki 😂
İşimi görsün yeter benced
Ütü güzeldir şarttir iyidir
A sınıf enerji beklerim xnnd
Kaliteli performans uygun fiyat
Parayla kalite aldım hizmet vermesini beklerim 😀
İyi hortumla aslını beklerim
Bu islerden hic anlamıyorum
Bu hayat pahalılığında birşey alınmaz veya zor
Bahanesiz evis garantisi olmasını beklerim.
Sıcaklıkkkk olmalı benceee bıde tost etmelı
bilgiler için teşekkürler
Kazanlı ütülerin hepsi güzel
Müstakbel eşime robot süpürge alacağım.
Koca yi yanında hediye olarak vermesini.
sessizce mi harika😍👏👏👏👏👏
Kendi kendine yapsın ben de oturup onu izliyim😂
Oh ne guzel 😂