Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 13) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
lokomotif-portakal Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Etrafta tek bir toz tanesi bile bırakmamalı 0 0 Yorumla
jessy Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 418 cevap paylaştı. Kahve delisi olarak kahve makinesi 0 0 Yorumla
merveakkin Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Süpürgeden en büyük beklentim sessiz çalışması. 0 0 Yorumla
Seda_7482 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Evet rengi güzelmiş, kesinlikle çeyizde yer almalı 1 0 Yorumla
elegance3101 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Beni yari yolda birakmasin saglam olsun yeter 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
işi görmesini ve Kullanışlı olmasını..
Etrafta tek bir toz tanesi bile bırakmamalı
Iyi is cikrarsn yeter 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Beklentileri karşılayacak kalitede olmasını
Kolay kolay bozulmamasını
Kahve delisi olarak kahve makinesi
Bu nasıl soru ya benim gözümde hepsi aynı sdkfhksd
Bilindik marka olmasına dikkat ederim
Dayanıklı kullanışlı olsun yeterr
Çok şey beklerim say say bitmez
Beklentim yok artık benim
Toz bırakmaması tabi ki 🙄
Bilmem valla pek çok şey beklemem
İşimi kolaylaştırsın yeter bana
iyi süpürmeli ve ütü gömlği dümdüz yapmalı
Para ve koca olunca düşünürüz.
İşime yarasın hemen bozulmasın
Ya ne çeyizi ya amannnn uufff
Kırışık bırakmamasını tabii ki bla blaa
Her yeri temizlenmesini..
Philips marathon ultimate tam da çeyizime layık!
Yeter ki işleri kolaylaştırsınlar.
mükemmel bir performans beklerim
Çok umurumda olmaz, önemsemem.
Uzun yıllar rahatça kullanabileceğim ürünler
Kendi kendine işi halledebilmesini
Her yeri pırıl pırıl yapmasını.
Bilmediğim bir duygu keşke bilsem
Kesinlikle uzun ömürlü olmasını
Güzel paylaşım olmuş bence
Kendi kendine ütü yapması vs
gösteris olmali sart yani
Iyi onmasina ve uzun bi süre bana gitmesine
Işini güzel yapmasını isterdim
Kendi ütülesin ve kendi süpürsün
Süpürgeden en büyük beklentim sessiz çalışması.
Bir toptancı olarak philips tavsiye ederim
Bence ceyize en layık el emeği göz nuru dur.
Ütü yapsın yeter ne olsun başka
Ben ellemeden her şeyi halletsin :D
İşte bu en iyisi bu kesinlikle
Annemin doğum günü ineceleyecm bu ürünü saol
İyi çeksin bir zahmet o kadar para
Kesinlikle Philips diyebilirim mükemmeller
harika bir paylaşım olmuş eline saglık
Beni utandırmamasını beklerim tabiki
Evet rengi güzelmiş, kesinlikle çeyizde yer almalı
Uzun vadeli olsun. Arıza yapmasın :)
Beni yari yolda birakmasin saglam olsun yeter
Ucuz ama kaliteli beklerim
Süpürgem philips çok ama çok memnunum
Philips'in genelde tüm ürünleri kaliteli
Philips marka kesinlikle alın
Philips dünya markası 💎🤗
Fiyat/ Performans ürünü olmasını beklerim
Cok sey beklerim guzelce temizlesinn
2 ay sonra cekmez olmasın da süpürge
Böyle böyle paramız bitiyor işte 😂
Philips marka olmasını...
Almak lazım birşey kaybettirmez nede olsa