Evliliğim çok kötü boşansam bu sefer doğru kişiyi bulabilir miyim?
7 sa
Evliliğim çok kötü boşansam bu sefer doğru kişiyi bulabilir miyim?
Cevap
76Cevap
Boşanıp yeniden evlenmek mantıksız gadası
İkinci evliliğini yapıp mutlu olan çok birey var.. Dul olman evliliğine ya da mutluluğuna engel olmaz. Ama neden çocuk olmuyor ve neden evliliğiniz mutsuz ilerliyor.. öncelik buna odaklanırsan daha mantıklı olur. Eğer düzelecek konular değilse zaten çocuk yapmak da mantıklı olmaz.. Çocuksuz ayrılmak daha mantıklı. Çünkü anne baba ayrılığı ile çocuğun hayatına oluyor olan... İyice ölçüp biçip tartman lazım. Kurulmuş bi yuvayı dağıtmadan evvel düzeltmeye çalış ama olmuyorsa kendini mutsuz bi yaşamın içinde bırakma. Boşan ve mutlu olmaya odaklan..
Dünyanın sonu değil bulursun erkekler eskort seviyor dul niye sevmesin ayrıca boşanmak yanlış bir şey diye lanse edenlerin mk
Aynen escort da seviyorlar aşık oluyorlar
Erkekler esc ye para verip işini görür.
Daha ayrılmadan yenisini düşünemezsin. Önce ayrılmak neden istiyorsun bunu düşün. Evlilik neden kötü, düzeltemez misin vs
İnsan hayatının aşkıyla her yaşta karşılaşabilir. Ama önce ne istediğini bilmeli. Net olmalı.
Koşa koşa bir ilişkiden diğerine gitmek mantıklı bir süreç değil.
Bazı konularda katılıyorum size haklisin burada çok kişi boşan diye bilir ama yuva yıkanın yuvası olmaz derler boşanmadan konusrak evliliğini kurtarmaya calis derim ada bı gerçek bu hadeye gelmissen zaten bitir missindir ki sorunun ne olduğunu bilmediğimiz için burada mantıklı bır şey söylemek zor ama şunu soyleye bilirim mutlu deyilsen evliliğini kurtarmak mutlu olmiyacagini düşünüyorsan konusup boşan ama evligini kurtama konusunda ufakta olsa ihtimal. varsa devam et diye bilirim
Evlilikte önemli olan karşılıklı anlayıştır. Eşiniz yeterince ilgi, alaka göstermeyip üstüne hatalara da imza atıyorsa o evliliğin zaten ömrü tükenmiştir. Bazen seçimlerimiz hayatımıza doğrudan etki etse de sizin için en önemli artı çocuğunuzun olmaması olmuş. Yeni biriyle tanıştığınızda en azından babayla üçüncü bir iletişim alanı oluşmayacak. Direkt olarak eşinizle geçmişi sineye çekip geleceği istediğiniz gibi şekillendirirsiniz.
Sana burada psikologluk yapacak çok
Problemlerini eşin ile çözmeye çalış buralarda çare araman özellikle akıl hocalığı istemen iyi değil çünkü burada mi psikologlar genelde abaza türü seni özele çağırıp dertleşmek isteyeceklerdir. burada herkes kendi ekmeğinde Uzak dur buralardan.
Valla boşansan bile hayatına nasıl biri girer bilemiyoruz. Şuanki eşini de senin seçtiğini düşünürsek büyük ihtimalle yine aynı tip birine evet diyeceksin.
Sen birinden öncelikle ne bekliyorsun ki? önce bunları oturup bi kağıda yaz.
Bir de her güzellik 1 kişide olmuyor maalesef
Neden olmasın Bir sürü kişi boşanıp daha sağlıklı evlilik yapıyor
Önce sevmeyi dene eşini.
Ne çabuk bu hale geldiniz onu düşün
Eksik olanlari yeni hayatinda bulabilecekmisiniz.
Sevmeden evlenilmez niye bu kadar çabuk tukettiniz sevgiyi.
Cocugum yokdiye başanma olmaz sen zararlı çıkarsın iyisin bulabilecekmisin allah veriri vakti saati geldimi daha gençsin
Aslında doğru kişi diye evlenince pişman olan bir çok insan oluyor bunu doğru kişi olduğunu anlamak kolay değil
Zor biraz bu zamanda. 👍 sevecek bulursun ama 👍 evlenmezler. Çok pahalı bir evlililk artık. 3 - 4 milyon TL..
Önce kendini iyilestir boş ver bir sonraki ilişkini
Birinden hayır gördün diğerinden görmeyi bekliyorsun yani iyiymiş
Mutlaka bulursun denk gelir eğer evliğinin düzeleceğine inanmıyorsan
Onun bir garantisi yok, karşına düzgün bir insanın çıkıp çıkmayacağı da muamma
Dogru kisi olur mu bilmem ama bulursunuz birinir
Çocuk yoksa rahat boşanırsın. Birini bulabilmek kolay olmayabilir ama
Seçeneklerin azalır fakat bulabilirsin. Her şey nasiptir.
Çocuk yoksa bulursun olsada nasip tabi ama rahat bulursun bence sorun ne
Birinci de yaptığın hatayı ikincide yapmayacağın ne malum
Mutsuz bi evlilik yaşamış ve boşanmış biri olarak tek diyeceğim şey şu: Eminseniz ve çözüm yollarını tükettiyseniz, bi an önce bitirin.
Daha birini yok etmeden ikinci hayali. Bu kafa başka bişey🤣 ağzı yanmamış bunların
Sen üçüncüyü de alır bırakırsın aynen devam🤣
Dogru kisi bir yerlerde seni bekliyor hayatını bir kez yaşıyorsun kendine şans ver ve boşa o adamı sana iyi gelmeyen hiç bir yerde durmak gibi bir zorunluluğun yok🫶🏻
Tam olarak evlerindeki Sıkıntı nedir Umarım cevap verirsin
.. evliliğindeki sıkıntı*..
Burcuna göre seç kocanı. Muhtemelen burçlarınız uyumsuzdur ondan anlaşamıyorsundur sen
Ne derece kötü bilmem ama elbette yine evlenebilirsin.
Sevmediğin birisi ile hayatını geçirmektense boşanmak daha iyi bence. Birde gençsin çıkar birisi bence
Kimse sana bunun garantisini veremez ama acele etme ince ele sık doku
tekrar birini bulacağım diye düşünmek yerine hayatını mutlu hale getirmeye calış
İlla birinin sevmesi gerekmez kendi hayatini kur o yaşan sonra niye tekarar evleniceksin
Bulursun maddi manevi her konuda yardımcı olurum sana
Akasya durağında ki safiyemisin yoksa kocasız duramam hesabı 😃😃
Bu nasıl bir çaresizlik
Çok erkek bulursun ama doğru kişiyi bulurmusun zor
Neden iyi gitmiyor? Bekarken bulduğun buysa dul olarak bulacağını bir düşün
neden olmasin ki, her insan bir olmuyor
Bulursun neden bulamayasın
Bir ihtimal neden olmasın
ilkindeki
hatayı
ikincide
yspma
Allah gönlüne göre versin
Kısmet bu işler hiç mi tanımadın evlenmeden
Neden bulamayasın amiga biri bulan ikiyi de bulur
Mutlaka bulursun
Güzel seks yapmıyor mi neden boşanıyorsun
Tabii ki bulabilirsin.
cocuğun mu olmuyor?
Bulursun ama dikkat et aynı hataları yapma
Belki evet belki hayır
Bulursun nefes aldığın sürece
evlenmek için boşanacaksan hiç boşanma
Sorun ne
Bulursun seni sevecek birini
Bosanabilirsin
Neden boşanacaksınız?
Pompa yokmuş
yaşın çok genç tabiki bulursun
Hiç belli olmaz
Evet
Bulursun evet
Bulabilirsin elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o kötü hislerini çok iyi anlıyorum, böyle hissetmen çok normal... 🥺 Ama unutma, 28 yaşındasın ve hayatının baharındasın resmen! 🌸 Aşk her yaşta, her durumda kapını çalabilir, buna tüm kalbimle inanıyorum! 💕 Kendine ve mutluluğuna odaklandığında, doğru kişi seni mutlaka bulur. Hiç şüphen olmasın, sen aşka değer birisin! ✨ Sen bu konuda neler düşünüyorsun, başka endişelerin var mı? 💬