39 yaşındayım, boşandım. Hayatıma kimseyi almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

Evlendim boşandım 39 yaşındayım evliliğim bitti ama bende mental olarak yoruldum. Hayatıma kimseyi alasım yok. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Uzun süren bir evlilik sonrası bi tuhaf hissediyorum.
39 yaşındayım, boşandım. Hayatıma kimseyi almak istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla