Yaşım 30 evlilik istyorum.. Ama ne karşıma buri çıkıyor nede birini bulabioiyorum. Hayatım mucadele içinde geciyor zaten.. Şu sıralar depresyondayım artık😑
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBirincisi arayıp bulunabilen bir şey değil tabi haklısın aile kurmak herkesin hakkı belirli yasa gelmiş kadın ve erkek aile kurmalı evet sen bayansin senin için biyolojik saat aleyhine işliyor malum annelik durumu ama şunu söyleyeyim artık çok zor neden mi kadınlar çok şey istiyor ama hayat şartları belli kolay değil artık kimse evlenmeye yanaşmıyor çünkü istesede aşırı pahalı her şey ya bir çamaşır makinesi en düşük kalitesiz 8000 iyi bir şey 13-15000 bir düğün için en az bak en az 600.000-700.000 gerekiyor altın almış başını gitmiş. Bunlari düşün düğünü yapan erkek tarafı kolay değil. Senin fedakârlık yapman gerekiyor. Gerekirse düğün istemeyeceksin. Nikah diyeceksin. Yani anlayışlı olduğunu görmeliler. Yoksa artık gerçekten zor. İkincisi insanlarla tanışmaya çalış uzak durma saklanma kimse seni farketmez yoksa. Kavgaci saldırgan biri olma. Erkekler yanında huzurlu olduğunu kadını bırakmazlar. Onlara güç veren. Onlari güçlü hissettiren. Sakin paragöz olma. Kesinlikle yeri geldiğinde elini cebine atmasını bil. Yoksa bencil sadece kendini düşünen biri izlenimi verirsin. Bu da erkeklerde bu kadın dusuncesiz biri izlenimi yaratır. Kesinlikle düşünceli olman gerekiyor. Yani sürekli birşeyler isteyen biri olma. Dusun bazen sevdiğim adamın parası olmayabilir ben ne yapıyorum demesini bil. Bu dediklerim gibi biri olursan az ile yetinmeyi bilen anlayışlı o zaman sevilirsin de ailen de olur. Yoksa erkekler artık onu bunu isteyen şaşalı düğün isteyen gösteris için evlenen herşeyi isteyen kadınlardan uzak duruyorlar. Cunku para ağaçta yetişmiyor aldığın maaş belli eskidenmis maasinla herşeyi alıp yapabilmek ailene bakabilmek artık imkansız tek başına. Karsina kimse çıkmıyor sen bekleme niye bekliyorsun ki tanış birileri ile seni yiyecekler mi. insanoflu bu kiminle nerede nasıl ne şekilde tanisacagini bilemez belkide bir anda o hayatının aşkı bile olabilir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hayat artık çok zor. İnan insanlar sadece hayatta kalmak için çalışıyor.
Evlilik artık eskisi gibi kolay değil artık. Meddi açıdan artık bir çok insan çok zor. Siz evlenmek isteseniz bir tarafın ailesi karışıyor ve işler istediğiniz gibi olmuyor
Sadece Evlenmek için evlenilmez. Bunu sakın unutmayın. Günümüz, çağımız, toplum o kadar bozuldu ki insanlara da güvenmek imkansız hâle geldi.
O yüzden Ahlâkın bozulduğu bir toplumda yalnızlık şifâdır.
Bir de Evleneceğiniz insan da Evliliğe hazır olması gerekiyor. Bu maddiyat ile değil eşya ile değil. Ruhen, bedenen ve psikolojik olarak hazır olması gerekiyor.
Evlilikte her zaman işler yolunda gitmeyebilir. Güzel günler kadar çok daha zor ve zahmetli günlerde olacaktır. İşte o zaman karşınızda ki insan böyle dönemlerde, en çıkmazlarda, fırtınalı zamanlarda bile aklî selim düşünüp ruhsal olarak bu psikolojik harbi yürütebilecek, sağlıklı kararlar alabilecek olgunlukta olan insanlarla birlikte olmalıdır.
Eğer bu kişi de bu olgunluklar yoksa "olursa olur, olmaz ise sen yoluna ben yoluma" der...
İstediğiniz kadar birbirinizi sevin, aşık olun ama bunlar yetmez. Bu dediklerim olmadıktan sonra birliktelik olmaz. Bir Kadın Güvende olmadan orada barınamaz...
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılArtık erkekler evlenmek istemiyor sadece f*ck body arıyor gerçi kadınlar içinde bu böyle biraz insanlar arasında sevgi kalmadi aşk kalmadı aşk sadece sekse döndü sevistigin kadın erkek senden ya da o senden hoslanirsq ilişki devam ediyor yoksa gecelik bir aşk olarak kalıyor bu böyle olmaz
00 Yorumla
+1 yılAynı yaştayız ve bende bekarım, ama evliliği bir hedef olarak görme bence kendine odaklan, hayatta meşguliyet edin ve hayırlısını iste. Evlenip mutsuz bir hayatımız da olabilirdi.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
62Cevap
+1 yılhayat bir mücadeleden ibaret aslında
bırakırsanız kaybedersiniz.
Evlilik istiyorsanız çevrenizde ufaktan bunu haber edin çalışıyorsanız iş yerinde böyle evlilik konularında insanları tanıştıran birileri vardır
siz niyetinizi halis tutun gerisi gelir26 Yorumla
Soran+1 yılBana bunların tersini yapıyorlar ne kadar alakasız uyumsuz olmayacak kişiler var onları öneriyorlar.. Dalga geciyorlar bide ben suna gibi kızım halbuki
- +1 yıl
o zaman siz internet üzerinden gözünüze kestirdiğiniz birilerine yazın..
geçmişte bu siteden bile evlenenleri gördüm ben..
biraz siz çabalayın o halde size gelmesini beklemeyin..
Soran+1 yılBen gecmisimde cok emek sarf etti. Yani hep kendim boyle seyleri ayakta tutmaya calistigim icin yoruldum
- +1 yıl
ya ama yine de bu kadar çabalayan birisinin şimdi salması bence doğru değil
belki son bir çaba lazım
bilemezsiniz ki bunu
Soran+1 yılHaklısınız
- +1 yıl
o zaman bırakmak yok mücadeleye devam edin
- Aşk İlişkileri konusunda 610 cevap paylaştı.
+1 yılSosyal hayata bir şekilde karış. O sayede daha güzel şeyler karşına çıkar, yeni kişilerle tanışma imkanın olur ya da birileri bir duruma vesile olur
14 Yorumla
Soran+1 yılBurileri o birileri beni hep aşağılamaya kıskançlık yapmaya çalışınca icine kapandım. Sosyallik te buraz maddiguce bakiyor
Soran+1 yıl@yedirenk7 bende iki defa terk edildim ikisi de vicdan yapip dondu kabul etmedim ama bende buyuk izler yaralar kaldi tabi
- +1 yıl
O birileri kaliteli kişiler değilmiş demekki yoksa neden öyle olsun. Çalışmıyor musun, iş arkadaşların, iş hayatın vs yok mu yani? Öylelikle biraz daha sosyal hayatın ve maddi gücün olurdu. Sen neden içine kapanıyosun ya yanlış bir şey yapmadın ya
Soran+1 yılBu reddeye gelmemek icin com cabaladim is ce rem yok 4 cu aydan sonra çıkartyorlar. Kiskananlar oldugu için
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Normal, evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır. En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı..
Durup dururken hiçbir şey olmaz olsa da boş olur. Kader kulun çabasına bağlıdır gayrete aşıktır. Elinizden geleni yapmalısınız kimse size gelmek zorunda karşınıza çıkmak zorunda değildir...10 Yorumla üzüntü sana hiç bir fayda vermez. geçmiş geçmişte kaldı. ayağa kalk ve hareket et. ilerle. olumsuz düşünceler sadece seni geride tutar. kendine zarar veren her şeyi hayatından çıkar. umutsuzluğu çıkarmakla başlayabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılNasip kismet bu isler Allaha dua et insallah gönlunde geceni sana nasip eder
Sabret canim12 Yorumla
Soran+1 yılİnsallah kuzum
- +1 yıl
Sıkma canını 🤲🏻
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Hayatı akışına birakin
Hala varsa gelen talipleriniz onlara fırsat verin tanımaya çalışın
Ve her ne olursa olsun asla değişmeyeceğine inandığınız biriyle evlenin10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yani çağımızın sorunu sanırım yıllardır evlen diyenlere aynı şeyi söylüyorum sanırım bende evde kalıcam hahaah
10 Yorumla
+1 yıl1 2 seneye evlenirsin insallah. Onceden kendinmi evlenmek istemiyordun yoksa karsina kimsemi cikmiyordu
01 Yorumla
Soran+1 yılCikti yani olacak gibi oldu sonra olmadi. Uzun hikaye onlardan sonra cok degistim kendimi taniyamadim hatta
+1 yılSigara içmiyorum diyorsan tanışalım kadınım ol. Tek şartım sigara istemiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılBen sigara hic kullanmadim. Alkol kullanan biri istemiyorum ama
- +1 yıl
Alkol mü hayir
- +1 yıl
Çalışıyor musun? Çalışan kadınların evlenebilme ihtimali arttı bu zamanda
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇıkınca da sen istemezsin. Çıkmadığı için istemişin dir hdhdhdh
10 YorumlaBende yaptığım iş dolayısıyla evlilikten uzaklaştım iyice bazı insanlar şanssız oluyo maalesef bizim gibi
00 Yorumla
+1 yıl🤣 boş ver evlenme evlenip napcan boş ver et erkekleri sana bişey olmasın
00 Yorumla
+1 yılkarsına cıkanlarıda statüsü görünüsü ya da parası icin reddettinmi
00 YorumlaSaçlarını savurda gel savurda gel yele karşı 😉
00 YorumlaNasipse gelir Hint’ten yemenden kısmet değilse ne gelir KS’den 😢
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Hepimiz mi aynı durumdayiz, ne bahtsız talihsizmisiz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Çalışmıyormusun meslek nedir artık insanlar statüye cidden bakiyor
00 Yorumla
+1 yılBen de biriyle öpüşüp koklasmak istiyorum içim de kalmasın diye sonra da evlenmek istiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de 24 yaşındayım. Benim de kimse çıkmıyor. Hep istemediğim gibi tipler. Baya moralim bozuk
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaz daha sonra kirkli yaslardakiler ya da bosanmislar sana gelmeye baslar elini hizli tut
07 Yorumla
Soran+1 yılBunlari biliyorum bende bu yaşima gelmek istemzdim bekar bekar
Cevap sahibi+1 yılbu fikirler ve huyla oldugun icin boylesin.. baskis acisi ve davranis seklini degistirirsen ilgi cekmdye baslarsin. guzel mi degilsin ya da fizik mi kotu? sert somurtkan biri misin?
Soran+1 yılHic biri degil goren birdaha bakmak ister 1.70 boy 70 kilo beyaz tenli su yesili gozleri olan biriyim cok sempatik oldugumu soylerler hep
Soran+1 yılOyle biri olsam coktan evli olurdum zaten. Kendimj tabiki önemsiyorum yani sadece bunu dusjnmuyorum neysee
Cevap sahibi+1 yılanlattigina gore fizigin ve sen dikkat cekicisin. o halde istedigin adaylar mi yok? bana mesajdan yazar misin peki?
Soran+1 yılYa ben her girdigim ortamda dikkat cekiyorum fakat ilerisi gelmiyor
Cevap sahibi+1 yıltutarsiz birndurum var o zaman. konusman mi itici geliyor acaba ya da davranislar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynı yaşta ve aynı durumdayım hakkımızda hayırlısı
01 Yorumla
Soran+1 yılAminn
Evlilik siteleri var onu dene. Anlaşırsanız evelirsiniz
12 Yorumla
Soran+1 yılOralarda hep evlenmis bosanmislarla dolu canim
Bence saf temiz çalışkan birine bak kariyer planması yaparsan Ajda Pekkan’ın yaşında ancak evlenırısn
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSosyalleşirsen bulursun belki
11 Yorumla- +1 yıl
@sarky17 evlenmek istemediğim için
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. kısmet kime ne zaman nerde cıkar biinmez
10 Yorumla
+1 yılAramak seni strese sokan, doğal olmasi ve uyum en guzeli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl28 yaşındayım yalnizliga çoktan alıştım aksine bozmak istemiyorum
30 yaşından sonra evliligi napcan kuzum? Kafan kaldırmaz bir kere.03 Yorumla
Soran+1 yılBen bundan korkuyorum. Yalnizliga alisiyoruz yavaş yavaş
Cevap sahibi+1 yılNoluyo yav siz kimsiniz
Cevap sahibi+1 yılYazdım
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenip ne yapcan be abla kafayı mı yedin
20 Yorumla
+1 yılGenç yaşta çokmu seçici biriydin acaba 🤔
06 Yorumla
Soran+1 yılHic de degildim olsam daha iyi olurmus galiba
- +1 yıl
Soğuk kanlı biri olmalısın o zaman erkeklerden uzak duran biri veya
Soran+1 yılİyi bir hayat yasamdim bazi yerlerde acımasizim evet
- +1 yıl
Bu yüzdendir büyük ihtimalle erkeklerin senden uzak tutması
Erkekler soğuk kanlı ve somurtkan suratlı kızlardan uzak durur
Soran+1 yılSoguk kanli degilim yalniz sempatik birisiyim. Ama dediginiz gibi olma ihtimalı var
- +1 yıl
Kendinizi biraz değiştirmeye çalışın farkı göreceksiniz kısa zamanda
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok mu çirkinsin?
04 Yorumla
Soran+1 yılBilakis çok güzel yani bunu söyldmeyi sevmiyorum ama
- +1 yıl
Kullanici adın ne?
Soran+1 yılKullanici adimi yazamam. Giziden çikarsaniz o sekilde ulasabilirjz
- +1 yıl
Ulaş bakalım 👍
+1 yılÖnceden istemiyor muydun?
01 Yorumla
Soran+1 yılOlmadı istedim ama
+1 yılnasıl bulamıyorsun ya erkek bol
01 Yorumla
Soran+1 yılKonya da hep kapmislar galiba
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılevlilik senin neyine
önce aç karnını doyur!06 Yorumla
Soran+1 yılKarnim tok şükür. Senin gibiler çikmaz insallah karsima
- +1 yıl
hayatın booo. ktan gelip elin oğlumu düzeltecek evlenince!
Soran+1 yılHayatimi bilmeden yargılayamazsiniz. Önce edebinizi takının
- +1 yıl
sen dedin sorunda
koca isitiyorum diye
sen mutsuzsun
nasıl mutluluk vereceksin onu bi açıkla bilelim?
Soran+1 yılNe yasdigimi neden boyle hissettigimi bana neyim iyi gelecegini ben bilirim demi sonuçta
- +1 yıl
sen bile neden evlenmek istediğini bilmiyorsun!
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. E evlen tutan mı var?
00 Yorumla
+1 yıl5 dk konusabilirmiyiz
00 Yorumla
+1 yılBu kadar çok isteme bjraz birak akışa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılHer şeyin vakti zamanı vardır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBenimde çıkmıyor nasip diyoruz anca
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılYarın çıkmayacağı ne malum?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılCalisiyomusunbpeki
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çıkar illaki.. Fazla detaycı olma.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Aga be kotu durum umidini kesme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Alayım mı seni
00 Yorumla
+1 yılBelki gönlünüze göre bunda da hayır vardır diyom
00 Yorumla
+1 yılZamanı vardır aceleye getirme
00 Yorumla
+1 yılUmarım aradığını bulursun
00 YorumlaArayan belasını da mevlasını da bulur demişler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Depresyon değildir o abazalıktandır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılaramıza hoş geldin o halde
00 Yorumla Öncelikle birilerine şans vermeyi dene
02 Yorumla
Soran+1 yılİki defa verdim ondada payimu aldim şükür
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana abimi yapayım mı ? 🤣🤣🤣
010 Yorumla
Soran+1 yılHmmm. Tanisabilirim. Yaş is ya da neler yapyor
Cevap sahibi+1 yıl30 yaşında paramedik olarak çalışıyor
Soran+1 yılAnladım
Soran+1 yılBen Konyada yasiyorum siz
Cevap sahibi+1 yılİzmir
Soran+1 yılOo İzmir bana ters sagol yinede
Soran+1 yılBen namaz klyorum yani alkol alan biri istemiyorum. Bu durumlar var mı abinde
Cevap sahibi+1 yılAlkol kullanmıyoruz biz ailem de 5 vakit namaz kılıyor
Soran+1 yılNamazi herkes kendine kilar yani ona kimseye israr edemen de. Alkol yoksa iyi
Cevap sahibi+1 yılBiz hayatımızda hiç alkol kullanmadık öyle diyim
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Sana en iyi cevabı ayna verecektir..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKimseye aşık olmuyorsun
00 Yorumla
+1 yılSen onların karşısına çık
00 Yorumla
+1 yılBende bendeee🙃😋🙃
00 Yorumla
+1 yılçevren yok mu
05 Yorumla
Soran+1 yılYok vardi da sildim hepsi köstek gec anldim tabi o ayri
- +1 yıl
Şans işi tabi :)
Soran+1 yılSiz gercekten piskolokmusunuz nickiniz mi oyle
- +1 yıl
Ben yaşam kocuyum.
- +1 yıl
Eğer farkındalık veya aydınlık yasamak istiyorsanız ulasabilirsiniz
+1 yılcelaliyim celalisin celali 🩸
00 Yorumla
+1 yılHmm biraz konuşsak mı acaba?
00 YorumlaBende lezbiyenim ama sevgili bulamıyorum
00 Yorumla- Devamını Gör (14)
Devamını Gör(59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaşındayım artık evlilik istiyorum ama karşıma kimse çıkmıyor, ne yapacağım böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer