3 gü
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
Zararın neresinden dönersen kârdır. Bunu unutma sevmediğin birisiyle ömür boyu yaşamak zorunda değilsin. Boşaninca evlenmek zorunda da degilsin.
Çok geçmiş olsun, umarım bulursun 🥺 Aşık olarak mı evlendin? Sevgiliyken ilişkiniz nasıldı :((
Cocugum yokdiye başanma olmaz sen zararlı çıkarsın iyisin bulabilecekmisin allah veriri vakti saati geldimi daha gençsin
Aslında doğru kişi diye evlenince pişman olan bir çok insan oluyor bunu doğru kişi olduğunu anlamak kolay değil
Zor biraz bu zamanda. 👍 sevecek bulursun ama 👍 evlenmezler. Çok pahalı bir evlililk artık. 3 - 4 milyon TL..
Evliliğin kötü ise boşan ama özeleştirini yap önce... Neden kötü diye... Gerekirse kendini de eleştir... Yine de ben daha iyi evlilik hak ediyorum derseniz boşanın... Elbette nasip belki daha iyisi olabilir.
Saba kötü bir haberim var, doğru kişi diye bir şey yok😄
Sana*
Neye karar vereceksen cocuk yokken karar ver Çünkü cocugun oldugu zaman dahazor olacak Hemen evlenmeyide düşünme
Daha boşanmadan ikinci evliliği düşünmek garip geliyor bana hep
Bulma bacı az sakinleş de kendine vakit ayır yahu
Biraz zor ama daha mantıklı seçim yapabilirsin. Bu aralar benim kafalar da böyle
Onun bir garantisi yok, karşına düzgün bir insanın çıkıp çıkmayacağı da muamma
Daha birini yok etmeden ikinci hayali. Bu kafa başka bişey🤣 ağzı yanmamış bunların
Sen üçüncüyü de alır bırakırsın aynen devam🤣
Yani süpriz yumurta misali olmuyor bu işler ama mutsuz hissediyorsan ayrılmak en doğrusu
Cevap yoğunluğuna bakarsak bulmuş sayılırsın şimdiden
Ne kadar oldu ki evleneni. Allah illaki karşına kendin gibi birini çıkartır.
Bulursun da sürekli evlilik kafasında olursanız biraz zor yine ayının birine gidersin muhtemelen
İnsanlar çok kötü gerçekten sevende yok ben sana söyliyim menfaatçi hepsi iyi düşün taşın ya bununla ortak yollar bulup düzelmeye bak ya da dağılan güvenini hayatını tek başına toparlamaya bak ben tek başıma olmayı tercih ettim o şekilde devam ediyorum
Kaderinde ne varsa onu yasarsın bilemeyiz evlenene kadar çok iyi olunur evlenince degisir
Kısmet bu işler bulma imkanın da var bulamama imkanıda
İllaki karşına çıkar da sen de sevmen onemli
bulursun. sanki 50 yaşındasın ya. 45 yaşında evlenen var
Doğru kişiyi düşünmek yerine önceliklerine odaklanmanı öneririm.
Kader kısmet. Kimse kesin bulursunda diyemez bulamazsinda diyemez
Boşan çocuk için evlilik yürütenler pişman sende çocukta yok daha ne istiyon
Bulursun niye bulamayasın. Herkes bir değil daha çok gençsin...
Niye boşanıyorsun? Boşanınca hayatına illa birini Alman gerekmiyor..
Bulursun eşinle mutlu değilsen bir süre kafanı dinle ondan sonra kısmetlere kapıyı aralarsın
Doğru kişiyi bulabilmek zor oldu ama bu bulamayacagin anlamına da gelmez
Boşan tabi dolu ortalık zaten bekarla... Bulursun illa birilerini en kötü müzin bekarların FB takılırsın... 40. sonra da bir kedi patlatırsın oldu bitti işte.
Mutlaka bulursun denk gelir eğer evliğinin düzeleceğine inanmıyorsan
Dogru kisi olur mu bilmem ama bulursunuz birinir
Çocuk yoksa rahat boşanırsın. Birini bulabilmek kolay olmayabilir ama
Seçeneklerin azalır fakat bulabilirsin. Her şey nasiptir.
Çocuk yoksa bulursun olsada nasip tabi ama rahat bulursun bence sorun ne
Birinci de yaptığın hatayı ikincide yapmayacağın ne malum
Bunu bilemezsin bu iş nasip işi ama evliliğinin devam edemeyeceğine kurtulmayacağına eminsen boşan
28 yasindanolunca ne oluyormus sanki 50 ya yas olayini bu kadar abartmayin lutfen.
Evliyken 1 dala biniyordun boşanınca bütün dalları denersin uzun kısa siyah beyaz nasılsa dulsun artık kilit kırık
bulamazsan ne olacak canını sıktılarmı def edersin başından.
Eğer gerçekten benimle özgür ve rahat bir evlilik istersen o zaman seninle evlenip grup ilişkiyi bile rahatça yaşayabilirsek çok mutlu oluruz. 🥰☺️🌹
Çocuk istemiyorum hiç klsmeye dokunmadım bile sadece beni sevecek birisi çıksın istiyorum çünkü ben çok severim ama çıkmıyor
Bazı evlilikler kötü olabilir insanlar boşanabilir ve tekrardan evlenebilir neden bunun tuhaf olması ile alakalı yorum yapmışlar anlamadım niye boşanan birisi tekrar evlenmesin ki Tabii ki de belki seni seven birisi çıkacak ümidi yitirmemek lazım💞💞
Başta severek evlendiysen sıkıntı yok sonradan kafana bir şeyler girdi ise bunu düşünceler normal kendini sorgula derim eşinin ahlaki boyutta ve diğer hususlarda sıkıntılı hali yoksa mutlu olmaya değişik şeyler yapmaya bak kendini mutlu et
Mutsuz bi evlilik yaşamış ve boşanmış biri olarak tek diyeceğim şey şu: Eminseniz ve çözüm yollarını tükettiyseniz, bi an önce bitirin.
Çok şanslısın ki böyle durumda çocuğun yok, şanslı olduğunun farkına var, yaşın daha çok genç.
Kimse sana bunun garantisini veremez ama acele etme ince ele sık doku
Bunu yaşamadan bilemezsin biz burada ne desek boş ama üzüldüm adına inşallah doğru kişiyi bulursun
Neden boşanmayı düşünüyorsunuz size evliliğinizin kötü olduğunu düşündüren nedir?
Bulursun belki ama şu anki eşin huzur vermez
Kısmet o işler bence
Birinin seni sevmesi için tanıması gerek, belki de sadece kişiliğine değer veren biri çıkar, çünkü çoğu erkek içşn dişilik ön planda olsa da, kişiliğe önem veren erkekler az da olsa vardır.
çocuk varsa seni bağlar mutsuz bir ömür sürersin, yoksa benim gibi hiç durma boşan derim. kadınsan seni mutlu edecek ve çok sevecek bir çok talip bulabilirsin.
Önce kendini sevmelisin yoksa kimse seni sevmez böyle şeyler düşünme mutsuzsan imkanın varsa ayrılabilirsın ama başka biri olmadan da yaşayabilirsin bulman şart degil
Mutsuzsan boşan illa evlenmek zorunda değilsin ki hayatını yaşarsın
Tam olarak evlerindeki Sıkıntı nedir Umarım cevap verirsin
.. evliliğindeki sıkıntı*..
Burcuna göre seç kocanı. Muhtemelen burçlarınız uyumsuzdur ondan anlaşamıyorsundur sen
Ne derece kötü bilmem ama elbette yine evlenebilirsin.
Sevmediğin birisi ile hayatını geçirmektense boşanmak daha iyi bence. Birde gençsin çıkar birisi bence
benim annem 30 yasinda bida evlendi hemde cocuguda vard