4 gü
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
kıskanç bir partner hiç keyif alınacak bir yanı yok
Çocuk yoksa hiç durma vallahi bak sonra çok zor olur.
Mutlu değilsen daha kötü olmadan boşan illa karşına iyi biri çıkar olmadı onu da boşarsın senin hayatın ve bir kez doğuyorsun mutlu olmaya bak
Bende 28 yasındayım evliyim esimle ailevi durumlardan anlasamıyoruz cocuk yok bence cocuk yoksa yine evlenilir siz neden kötüsünüz
önemli olan neden boşanmak istediğin. çünkü bir süre sonra pişman olabileceksen hızlı karar verme.
Evliliğin kötüyse hiç vakit kaybetmeden boşan. Sonrasına sonra bakarsın. Hayat kime be yaşatır bilinmez.
Bulabilirsiniz niye bulamayacaksınız ki, illaki seven bir şekilde kabullenir ve evlenebilirsiniz. :)
Cocugun yoksa cok kolay canım sevildigini hissetmedigin bi iliskide harap olmaktansa ayrıl yenisini bul sevil mutlu oldugun biriyle ol en azından
Bizim toplumda dul olana farklı gözle bakıp yaklaşılıyor ve kullanıyorlar genelde ama sırf bunun için mutsuz evlilik geçirmek zorunda değilsin ama aynı zamanda hoşnut olmadığın bir tek durum içinde boşanmaya kalkışma mantıklı düşün
28 yaşımdayım yüce rabbim beni 16 yaşımda bıraktı millet boşanıyor ben hala aval aval bişey yapamıyorum hayır vermiyor da yani
@Hassittirt neey
Yüce rabbim vermiyor diyorum
Neden
Sem anlatınca kemdimi hatırladım yaş biyolojik olarak 28 ama hak 16 yaşındaki veletle aynı yani yüce rabbim vermemekte ısrarcı vardır hayır diyip önüme bakıyorum
Şükret gene evlenmişsin inşallah boşanmazsınız
Hmm şimdi anladım. 28 yaşındasın ama kendini 16 hissediyorsun. Neden birini bulamadın mı?
Yazan ben değilim
@Dominantace kemdimi 16 hissetmiyorum 28 hissediyorum ama bana 16 lık 17 lik cocuk hakkı hayatı veriliyor hakları veriliyor
Bunu insanoğlu değil kaderim veriyor öpüp başıma koyacam napcam
Sanmam. Kendini öyle kandırma
Hangi insanın gücü bu bedbaht hayata bu kadar uzun süre yeter bin kişi toplansa gene de bu kötülüğe gücü yetmez ben içmideki nefret bitmiyor adalet terazisi bana işlemedi en ahlaksız düşük zekalısı bile yuva kurdu itibarsızlıgı ile itibar elde etti ben itibarım ile sınandım yüzüm hep kızartıldı o yüzden ben yerine o kötü kullarını neden sevdin diyorum
Tamam
Ya yok ne kandırması be asıl enayi gibi bekleyip kendımı kandırdığım mutlu olacam diye beklediğim içşn çabalayıp zarar gördüğüm için kızgınım madem vermeyecektin neden kalbime o ihtimali soktun hadi kulların kötü sen neden bana merhmwet etmedin Allahım dedim
Ya yok ne kandırması be asıl enayi gibi bekleyip kendımı kandırdığım mutlu olacam diye beklediğim içşn çabalayıp zarar gördüğüm için kızgınım madem vermeyecektin neden kalbime o ihtimali soktun rabbim
Tamam.
Ben insan gibi yaşayacağıma inanarak nefes almayı tercih ettim sürebtanıdım ömür gençlik çocukluk verdim o yüzden senin şahitliğinde de rabbime sormak istiyorum ki yine cevapsız bıracak beni her zaman ki gibi çünkü beni değil onları seviyor bişeyleri istemek için onu hatırlayanlar sevıyor ben ise hiç unutmadım hep sevdim istemesem de sevdim ama Allah beni sevmedi
Bişeyi istemek için sevmedim sevdiğin için sevdim karsılıgı ise onun sevgisizliği ve ceza verilmiş bi hayat
Tamam by.
Umarım evliliğindeki sorunları çözebilirsin ama olmasa bile hayatta başımıza neler geleceğini bilemeyiz, her zaman umut vardır.
bulma ihtimalin olmasa kötü evliliğine devam mı edeceksin yani?
Millet dul avcısı. 👀 şaka değil ama el üstünde tutarlar mı muamma 🤷♀️
tekrar birini bulacağım diye düşünmek yerine hayatını mutlu hale getirmeye calış
Çok kötü olduğu için bu durumdan iyidir yalnız olmak ama bulursun
Ablam düzenini bozma el aç dua et Allah'a vardır bunda da bir hayır
Bul birini evlen canım erkek çok aşkım 😋😋😋😍😋😛
Tabi ki bulabilirsin de niye illa biri olsun istiyosun ki yalnız da hayat gayet güzel
Ay çocuk yapmadan boşan derim yaptıktan sonra kim bilir nasıl olr
Tabii ki bulabilirsin. Mutsuz olduğun bir evlilikte çocuğunun olması çok büyük şans.
Keşke çocuk yapsaydın ya. Onunla ilgilenir yaşar giderdin
Ne diye erken yaşta evlendin ki işin çok zor artık
Hele sorunlu bir evlilikten kendini çocuk olmadan kurtar da bunu sonra düşünürsün 😂😂
Ne demiş üstad Justin? "Never say never."
Bulursun ama bir kafanı dinle, boşanmadan bu tür şeyleri düşünmezdim
Neden boşanıyorsun sorun mu var yoksa çoçuk olmadığı için mi
Benimde kötü geçiyor bende düşünüyorum boşansam beni sevecek birini bulabilir miyim
Mutlu olabilirsin tabi ama evlilik bitirmek kolay mı
ne zorunuz var da evlenip hayatı kendinize zindan ediyonuz rahat rahat takıl işte ya
ikile awq şurdan
lan yazma yürü git
lan illa engelletceniz kendinizi awq
evliliğin kötüyse illa tekrar sevecek birini beklemeye değmez bence
bulursun ama İlk gördüğün kişiyle evlenerek değil yağmurdan kaçarken doluya yakalanma
İlla birinin sevmesi gerekmez kendi hayatini kur o yaşan sonra niye tekarar evleniceksin
Akasya durağında ki safiyemisin yoksa kocasız duramam hesabı 😃😃
Mutsuzsan boşanma bulursun bnce
Bu nasıl bir çaresizlik
Cabuk guvenmedigin zaman bulursun tabiki seni degerli hissettiren sadik biri olmali gelecekteki
Evlenmek zorunda değilsin.
buradakilere mi soruyorsun😅🤦🏻♀️
Engin görüşlerimize ihtiyacı var.😅 Daha birinin üstünden inmesiz ikinci arıyor
@_-Dream-_ ahahaha
Allah versin 😄
😅😅
Vermiste kıymet bilmiyor
Evet zamanı gelince olur
Bulursun ama, acele etme bence.
Çok erkek bulursun ama doğru kişiyi bulurmusun zor
Nasipse bulurusn
Ararsan bulursun
Neden bulmayasın ki
Evlilikte ki sorunu doğru analiz etmek önemlidir
Zor ama imkansız değil
Hayirlisi diyeceksiniz
Her zaman bir çözüm vardır
Yani seni seven birinden mi boşanıyorsun?
kısmette varsa bulursun
Nasip bu neden olmasın hem yasıtın bekar erkek çok Şu an
Havada kaparlar
Ne gibi olumsuzluklar yaşıyorsun?
Ola bilir yani kader de ne varsa o oluyor
Daha iyisini bulursun
Evet bulursun
Çoçuk yoksa daha kolay olur
Evliliğin nasıl kötü?
Çocuk oyuncağı değil evllik
Tabiki bulursun daha gençsin