AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Her şey Allah’tan ve herkes bir şeyler ile imtihan oluyor
Seni gerçekten seven ve anlayan biri ile evlatlık edinebilirsin. Çünkü bunun tek yolu bu
Ben hamile olduğumu eşime söylediğim de bana aylarca baskı yapmıştı aldır diye
Bence konuyu psikologla tartışsan eğer daha iyi olur
O hyarn mna koyim, boş ver sen onu sana layık olmayacak adam çocuğuna da layık olamazdı.
Boşwer iyi olmuş seni sevmeyini ne yapcaktın hak edene ver sende
Kıyamam eşin seviyorsa niye bırktı ki her şey cocuk mu ki kendini yanlız hisetme lütfen 🌸
Belki benim gibi çocuk düşünmeyen birini bulursun, hiç derdin olmaz 😉
Ayyy kıyamam sana ben işte böyle arsız pislik insalarda var Rabb'im sana en hayırlısından güzel bir evlat nasip etsin
Olmuyor maalesef yumurtaliklarim alindi
Oturduğum binada en üst komşumuzun yıllardır çocuğu olmuyor ama adam kadını o kadar el üstünde tutuyor ki anlatamam yani sorun çocuğunun olmamasında DEĞİL normal o da allahtan gelen bir şey sorun eşinde belli ki
Sorun bende yumurtaliklarim alindi cok istiyordum anne olmayi
Anne olmak sadece karnından çıkarttığına has bir duygu değil imtihanınla savaş şükür et rabbine annelik nedir birine bakmak sahiplenmek korumak gözetmektir o kadar boyun bükük kundakta bırakılan evlatlar var ki onlardan birne sahip çıkabilirsin ben kardeşimi elimde büyüttüm evladım gibi hissettim
Hamile kadinlara cok ozeniyorum:(
Ebedi sürmüyor yükleri 9 ay sonra bitiyor olgun düşün
Olsun iclerinde bir can tasiyorlar onlari hissediyorlar
Hiç üzülme lütfen senin için yeni bir başlangıç olur
Boşanmayı sizmi istediniz , yoksa kocanızmı?
Bu senin sorunun degil rabbim vermediyse bir sebebi vardir her şer de bir hayır vardir
Evlatlık alinabiirdi Allah karakterli eş nasip etsin
Istemedi evlatlik
Severek evlenmedi mi seninle nasıl bir bahane bu
Hamile kalmak için mi evlendin bence çok saçma ayrilik
Bende yanlızım boş ver boşanmak kaderimizde var demekki
Kanka zaten ondan koca olmazdi kendini eksik hissetme şuna kadinlar çocuk istemiyor evlatlıkta alabilirdiniz boş ver kurtulmuşsun ondan
Üzülme simdi cocuk yapmak istemeyen cok insan var. Ayrica gercekten sevseydi evlatlik alir, seninle evlilige devam ederdi. Demek ki sevmiyormus. Sen ona on tane de cocuk dogursan seni bir bahaneyle yine birakacakti. Suc sende degil yani.
Çok üzücü, artık sizi doğal olarak çocuk sahibi olamayacağınızı bilen biri ile evlenebilirs”iniz. Eksiklik değil. Sağlık sorunu kocanızdada sorun olabilirdi. Demekki o sizinle çözüm üretmek istememiş. Nerede yaşıyoruz?
Ben 9 yıldır çocuk sahibi olamıyorum ama bunu hicbir zaman problem olarak görmedim gormemde. Ama herkesin bu konuda anlayışlı olması elbett3 mümkün değil cunki baba veya anne olmak isteyebilirler ki bende isterdim ama herşeyin hayırlısı
Kendinden yola çıkmalısın önce seni seninle kabul eden birilerini tanı illa evlenmek veya sevgili olmak zorunda değilsin arkadaşında olabilir bu seni değerli hissettirecektir ve unutulması kolay olacaktır
Vallahi seven erkek her haliyle kabul ederdi nişanlım rahimimin alindigini biliyor beni bebek gibi seviyor cocugun onemi yok sen ol hayatimda diyor kisilik meselesi sizi bu şekil kabul eden de cikicaktir karşınıza uzulmeyin
Anne özlemi çeken binlerce çocukla vakit geçir herşeyi unuttururlar sana. Kocanda bırakmış falan umurunda olmasın hayat devam edıyor hayatını yaşamaya bak
Devam etmiyor
Ediyor hayatında bir erkek çıktı dıye baskaları gıremezmı. İnsanlar bosandıktan sonra daha mutlu olabılıyor 2. Evlılıkta mutlulugu bulan mılyonlar var...
Havyan sahiplen hayat herkese ayni değil ki geçmiş olsun
Evlat ile bir mi
Bir sure sonra evladın gibi oluyor açıkçası evet zor bir durum ama ufak bir teselli
Banada evlat hasretini hayvanla dindirmek dusmus
Evlat edinebilirsiniz isterseniz o seçenekte var
Ancak evlenirsem olur o
Siz bilirsiniz
Seni her haliyle sevmeyen adamdan ayrilmissin iyi yapmissin. Sana tavsiyem cocuklu dul erkek araman bekar erkekler evlendikten sonra çocuk isteyecektir ya da evlatlık alabilirsin
oncelikle gecmisnolsun ama hayat devam ediyor uzulerek omur mu bitireceksin
Kendini harap edersin sen asil ayip onda hic bir sekilde kendini üzme daha mulayim daha insan biri çıkar karşına hic olmassa bi evlatlik alınır yani umarim mutlu olursun
Hiç yalniz hissetme abla asıl şu an tamsın yarım değil eksik değil senin kusurunu Allah’tan gelen bi kusurunu umursamayan bir insanı lütfen sen de umursama
Eğer kesinlikle çocuk sahibi olamıyorsan seninle tanışmak isterim 👍
Buda bir sınav, üzülmememeye çalışın yeni sevdalara yelken açın ama konuşacağınız kişiye bu durumu en başta söyleyin elbet biri çıkar karşınıza ve mutlu olursunuz inşaallah.
Çok iyi anlıyorum seni. Kader. Yine de isyan etme. Allah büyük daha karşına neler çıkar kimbilir
Neden üzülüyorsun? Sorun onda da olabilirdi yani..
Seni bu yüzden terk etmiş biri için üzülmeye değer mi hiç?
Kendini üzme bu kadar çocuk olmuyosa düzenli spor yap fiziğini iyi tut çocuğu olan ve sevilmeye değer biriyle yeniden evlen onun çocuklarını seversin
Sorun sende değil o insandaydi böyle şeyler olabilir o insanın içinin pisliğini görüp bütün ömrünü çürütmekten kurtuldun
demekki sevmemis seni sevseydi evlatlik alirdi sorun etmezdi. bunun neden uziluyorsun baska birini bulursun sana tapan pesinde divane olan ;)
Sakın üzülme çocuğunun olmaması bir bahane olmuş seni gerçekten sevseydi bırakmazdı demekki senin sevgini haketmemiş
Bizde 4 kardeşiz 5 inci geliyor annem 41 yaşında hamile istemiyoruz keşke bize değilde rabbim sana verseydi
İmtihan dünyası işte ne yapılır ki
@ztnztn birazda insanın elinde annem korunma hapı kullanmayı bırakmış bsbam korunuyormuş Bi öğrendik 3 aylık kocaman bebek olmuş 13 sene aradan sonra tekrar annemde fıtık römstizms bsşlsngıçı var
Senin yine kardeşin olacağından haberin var ben daha küçüktüm 2 kardeşimle dışarın oyun oynamaya çıktık eve geldim bi bebek var meğerse kardeşim olmuş annem hamilelik sürecinde hiç haberim olmadı
@ztnztn aaa niye ki acaba çok tepki vereceğine mi demedi ya da yaşın mı küçüktü ki
Annem kaynana oldu erkek kardeşimin düğünü olacak o durum ben kabullenemiyorum bilmiyorum
11 yaşında falandım. Kardeşin evleniyo ne güzel niye istemiyon ki
@ztnztn ya hepiz büyüdük en küçüğümüz 13 yaşında annem nasıl bakacak edecek
Bakar da sonuçta evladı neden bakamasın
Ben sana neden mesaj atamıyorum
@ztnztn 4 fıtığı var kafası kaldıramıyor okuması yazması yok yarın gelin gelecek o mu bakacak edecek orta da kalacak ben gidince
O zaman yapmasaymış iyiymiş sen gidene kadar büyür kardeşin
Sen bakarsın kardeşine
@ztnztn bakarım tabi bugün doğum günüm 23 yaşındayım psikolojik olarak iyi değilim kimse demedi iyi ki doğdun bile
@ztnztn 23 hadi 28 e kadar bakayım sonra nolacak ilkokul ortaokul hiç evlemiyecem o zaman ailemle duracam
Ben senin doğum gününü kutlayacaktım ama özelden mesaj atmama izin vermiyor
Tamam
@ztnztn bilmiyorum niye gelmediğini
O zaman Instagram'dan kutlayacam
Eeeee
Suç sende diğil o ki onda seni sevmemiş demek bu ki ben bırakmam karımi çocuk olmaza bile o kadar yetim çocuk var alırım birini bakarım
Kanka samimiyetle şunu söyleyebilirim ki degmez, kendine dul cocuklu bir bey bul yoluna bak üzülmekle ömür geçmiyor
Problem sende değil... Problem tam olarak karşında olanda herşeye çözüm var bu hayatta çocuk sahiplenebilinir sıkma canını
Bu bir eksiklik değil kendini psikolojik yıpratıp izole etmemelisin
Eksigim iste yarimim
İlla annelik duygusunu tatmak istiyorsan evlat edinebilirsin tekrar söylüyorum bu durumun bir eksiklik değil bunu önce sen kabul edeceksin ki çevren de böyle düşünebilsin
Ben kendimi kabul edemiyorum ama
Bence bi psikoloğa gitmende fayda var yoksa kendini yiyip bitirirsin stres bütün hastaliklarin tetikleyicisi
Gidiyorum zaten
Umarım en kısa sürede kendini daha iyi hissetmeye başlarsın inşallah
Huc zannetmiyorum cunku bu cok baska bir sey
Yasamadigim için bilemem elbet ama her şey insan için iyisiyle kötüsüyle yaşıyoruz hayatı bunu takıntı haline getirmissin bundan kurtulmakta tamamen senin kafanın içinde bitecek ve inan bana gün gelecek bitecek
Bu his hic bitmeyecek belki daha az uzulurum ama gecmeyecek
Daha az kafaya takıp üzülmen bile kâr sayılır
Her cocuk gordugumde aklima geliyor ama
İçindeki sevgiyi gördüğün çocuğa ver işte sevgi ver acın azalsın
Ama sonuta anne gibi olmaz ki
Bu senin içindeki isteğe duyguya bağlı aslında her şey tamamen sana bağlı bence biraz gayret gostermelisin
Gosteriyorum aslinda gercekten ama olmuyor iste icimde ki bu bosluk dolmuyor
:( umarım seni "eksik ve yarım" görmeyen tüm sevgini verebileceğin biriyle karşılaşırsın
Umarim
Eminim bir erkek icin de cok zordur
Bence bi ilişkiye başlayacaksan bunu karşı tarafa bildirmelisin kaldı ki bundan dolayı seni yargilayacaksa olmaması daha iyidir çocuk istemeyen bir çok erkek olduğunu da unutma
Nereye kadar istemeyecek peki benim ilk esim 10 yil boyunca sabredebildi sadece
Bu tamamen karakter meselesi
kendi kaybetmis yasadigin sey cok kotu ama takmamaya calis umarim duzgun birini bulursun her kosulda yaninda olucak olan birini
Bulunduğun ili yaz sana ulaşacak bir dolu insan var ye iç gez eylen
Seni her halinle sevmeyen birinden ayrılmışsin ne güzel işte erkenden fark8na varılması iyi olmus
Takillmaa. Lutfen. Bazi kadinlarin zaman la yumurtaliklarii. Gec. Olusurr. Kendini harap etmmee
Senin elinde olmayan bir sebepten dolayı seni bosayan insanın işi rast gitmez sen rahat ol
Hayat bakış açını değiştir o zman çocuk olmuyır olmayacak diye ölecek değilsin canlan biraz ya
bir an önce psikolağa gitmelisin, terapiler sana iyi gelecektir.
Cok yanlizsan her şeyi bırak bana gel bende çocuk istemiyorum ciddiysen cevap yaz
Canın sag olsun çocuğuyla imtihan olan o kadar cok aile varki hayırlısı böyleymiş.
Herseyin hayirli olsun allah büyük dusunme oyle sen
Kendini yalnız hissetme ben burdayım bana yazabilirsin
Üzülme evlatlık edinebilirsin bir sürü anne sevgisine ihtiyacı olan bebekler var çocuklar var
Eksikliğini KS grubu mu tamamlasın.. Napalım yani söyle kuzumm :)
Demekki seni gercek sevmemis sevse bırakmazdı çocuk olsn olmasn sen üzme tatli canini
Çok kötü durummuş geçmiş olsun, kendine hobiler edin gez arkadaş edin
Evlatlık edinmek istemiyor musun
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz ne dersin iz
yaa çocuk olmuyorsa ne olucak abi saglıkla ilgili bişi gayet normal evlatlık edinebilirsiniz
Eşiniz mi istedi siz mi istedinix bu durumu cok üzücü bisey ya
Böyle kadın isteyen eş de olabilir hayat devam ediyor