Çocuğum olmadığı için eksik hissediyorum, eşim de destek olmuyor. Ne yapabilirim?

Cocugum olmuyor sorun bende kendimi cok yalniz hissediyorum hic biseyi agiz tadi ile yapamiyorum kalabaliga da karismak istemiyorum esimde bana hic destek olmuyor

Çocuğum olmadığı için eksik hissediyorum, eşim de destek olmuyor. Ne yapabilirim?
Cevapla