Kocam beni ve çocuğu ihmal ediyor. Başka ilde. Maddi destek yok duygusal da yok. Bi haftada bir çocuk iyi mi der o kadar. Ne yapim?

Duygularımı kontrol edemiyorum. Öfkeyle yazıp duruyorum adama ama tık yok ve daha da kızıyorum. Çok zor bir durum. İhmal etmek de bir psikolojik şiddet türü değil mi? Karın çocuğun var nasıl rahat uyuyabilir insan ya?
Kocam beni ve çocuğu ihmal ediyor. Başka ilde. Maddi destek yok duygusal da yok. Bi haftada bir çocuk iyi mi der o kadar. Ne yapim?
Cevapla