6 yillik evliligimde cocuk sahibi olamadim simdi ise zaten artik evli degilim ama etrafimda anne olan kadinlari gorunce cok ama cok ozeniyorum cok imreniyorum ne yapmaliyim yumurtaliklarim yok alindi cunku
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Allah nasip etmezse olmaz. Hayatta herkesin sınavı var buda senin sınavın olabilir
ya da cok çok istersen evlatlık edin derim
Belki çok seversin
Evlatlik olmuyor
Yapacak bisey yoksa Elinden bisey gelmiyorsa sıkıntı yapma Kafana takmamaya çalış. Yapack başka bisey var mı ?
Cok istiyordum anne olmayi
Tamam da hayatta her istediğimiz olmuyor Ben mesela hic istemedim çocuk
Tercihim değil
Kendini boşuna üzme çözülemeyecek bir sorun sa Allah baska kapi açar 👍
Cevremdekiler bu yuzden bana aciyarak bakiyorlar uzuluyorlar bana
Çevreni değiş
Ancak çok cahil bir insan boyle düşünür Allah nasip etmeden hic bir can bu dünyaya gelmez
Belki ilerde olur Allahın planını bilemezsin ayrica ne doğum nede ölüm saati değişmez.
Herseyin bir vakti var Kafana takma oyle cahil insanlada muhatap dahi olma derim
Yumurtaliklarim alindi tibbi olarak imkansiz
Tüp bebek dene. Yumurtalık alınmış rahim duruyo tüp tutar. Pahalı da değil ayrıca yaşlı insanlarda bile tutuyo. Çocuklara da çok özenme başları göğe ermiyo çocuk yapınca. Anca eziyet masraf. Şu an sende yok diye imreniyosun o kadar. Bazıları çocukları tarafından öldürüluyo ya belki de olmaması en iyisidir öyle düşün.
Yapacak bisey yok senin kaderdin de boyleymis ama neden ayrildiniz bu durum için de koçan cok sorumsuz. birisiymis
Anne olmayi cok istiyordum
Tüp. bebek denediniz mi. ayrılmadan once
Hem de defalarca denedik
Anladim. yapacak bisey yok bu kadar neden katana takiyirsun senin elinde olan bisey degil ve esinle neden ayrildin
Cok istiyordum anne olmayi cok ama cok istemistim esimle baska bisey yuzunden ayrildik cocuk meselesi yuzunden degil
Özel değilse öğrenen bilirmiyim evet her bayan çocuğu olsun ister o duyguyu tatmak ister
Baskasini sevdi
Anladim ne diyim derdiniz büyük
Bebegimin olmasini cok istemistim
Evet farkındayım baska konu varsa dertlesmek dinlerim
Buda bi imtihan abla baska şetlernen uğraş bi kedi sahiplen her hangi bi sevebilcen hayvana bak
Allah yardimcin olsun gecici dünya sabirli ol
Cok istiyordum anne olmayi
Sen neyi cok istersen Allahda onu seninle imtihan eder
Üzülme 🙂 Allah yardimcn olsun sabirli ol kendini baska şeylere yönlendir
Tibbi olarak imkansiz artik anne olmam
Orasi öyle ama bunu düşünme artık kendini baska seylere yönlendir bi aktivite yap bi hayvan besle sana iyi gelcekdir
Bunlari zaten yapiyorum ama hic biri faydali olmuyor
Cevren sana aciyarak bakiyor demisin inan bana mukafatin yüksek olacak cennete
Hic kimseyi takma sen mutlu ol mutlu gözük canim üzülme üzülme vallaha bak buda senin bi imtihanin kendini sürekli bunu düşünerek üzme kendini yipratiyorsun sadece.
Herkese umursamadigimi uzulmedigimi soyluyorum ama aslinda cok uzuluyorum
Anliyorum seni , Sana diyebilcem tek bisey var üzülme Allah seninle beraber Allaha sığın
Oyle yapiyorum zaten yillardir oyle yapiyoruk
Merhabalar
Eşinle bu yüzden mi ayrıldın
Baska bir sebep yuzundeb
Yaş kaç ne iş yapıyorsun neredesin şimdi
Evli olsan evlatlık veya koruyucu aile olurdun
Olmuyor iste
Aynen şartları ağır ki haklılar da
Cok istiyordum anne olmayi
Tahmin ediyorum
Etrafimdakiler cevremdekiler bana aciyarak bakiyor
Acinacak bir durumun yok
Oyle ama
Ne desem hayır diyecen
Cok uzuluyorum anne olamadigim icin
Gel konuşalım
Burasi iyi
Ok
Evlat edin o kadar sevgiyw ihtiyaç olan çocuk var ki hem sende. mutlu olursun
Merhaba ben de benzer bir durum yaşıyorum tanışabilir miyiz
Çok istiyorsan hep umut var tedavi gör ve umudunu kaybetme
Çok etkili dualar var bu konuda bi hocaya git bilgi al. Ayasofya camiiye gidip Allah’a dua et.
Aaaa ben tam okumadım yumurtalık kısmını birde boşanmışsın zaten. Evlatlık al tek çare bu bence
Ben sana yöntemini söyleyeyim mi gerçekten istiyor musun
Bir yolu bir çaresi vardır belki.
Yok maalesef
Allah büyük yardımcın olsun inşallah
Evlatlık alabilirsiniz
Olmuyir hem ben bebegimi karnimda tasimak istiyordum
senden mi yoksa eski kocandan mı sorun var idi
Sorun bende yumurtaliklarimda bir sorun vardi simdi ise yumurtaliklarim alinmak zorunda kaldi
o zaman ikinci evliliği yap ama diğer tarafın çocuğu olur ise daha iyi olur
Tekrar evlenmek istemiyorum
ama başka türlü çocuk sahibi olamazsın ki
Cok istiyordum anne olmayi
Evlensemde anne olamam ki
öz evladın olmaz ama üvey evladını öz evladın gibi sevebilirsin
Ben bir bebegi hep karnimda tasimak istiyordum aslinda
ama bu biraz imkansız yani erkeğin spermleri içinde olsa bile
Evet ve bu da beni mahvediyor
onun için ancak benim dediğim ile olur bu iş
Ben tekrar evlenmek istemiyorum bir baskasi icin hazir degilim cocuk icin bile olsa hazir degilim
o zaman çocuk yerine birini sev seviş ama evlenme
O nu da istemiyorum ben sadece kendi cocugum ile sevecegim biri ile bir yuvam olsun istiyorum
ama tıbben imkansız bir şey bu
Biliyorum...
olmuyor ise hayatın tadını zevklerini ve hazlarını yaşa derim
Ben sadece annelikten tad alanilirim
o zaman dul çocuklu biri ile evlik yapacaksın canım
Evlatlık edinsen?
Evlatlik olmuyor hem ben bir bebegi ama karnimda tasimak istemistim
Ama olmuyor
Evlatlık da insan sen büyütürsun istemiyorsan ya da çocuk bakmazsın dünyanın sonu degilki
Cok istiyordum anne olmayi
Olabilir ama hayat sadece bu değil anlıyorum sizi sadece pozitifseylere imkanlara odaklan
Cok zor benim icin
Psikolojik destek alqnilirsiniz
Aldim zaten
İse yaramadiysa başka yöntem denenmeli
Evlat edinebilirsin
tüp bebek yaptır başkasının yumurtasıyla
Evlat edin
Olmuyor
Çocuk sahibi olmalısın
Anne olmayi cok istiyordum
Sorun sende mi peki emin misin
Bende eminim buna doktor raporu bile var
boş ver ya bu dünyaya çocuk getirilmez zaten
Cok istiyordum anne olmayi
Kıyamam 😔
Bunun çeşitli çözümleri var ama
Yok iste
Bende evliydim boşandım 3 yıl önce
Evlat edinmeyi dene
gel veriym kucağına bitane
İnşallah olursun
Evlat edin
Kardeşinin cocuğunu evladın gibi sahiplen
Evlatlik edin beni oğlun olurum
Kedi besle