Hamile kalamadığım için boşandık, kendimi çok eksik ve yalnız hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Nerdeyse 3 yil once bosandim evliligim cocugum olmadigi icin bitti kocam saglikliydi sorun bendeydi yumurtaliklarim alindi yani hic imkani da yok bunu dusundukce cok ama cok uzuluyorum surekli agliyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Tamam anladim onu artik unutmaya calisacagim...
Hamile kalamadığım için boşandık, kendimi çok eksik ve yalnız hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla