4 aylık hamileyim, eşim görevde olduğu için 3 aydır yok. Kendimi yalnız hissediyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen yazımı okuduktan sonra kötü yorumlar yapmayın artık ağlamaya halim kalmadı bir de onlara üzülmek istemiyorum. 4 aylık hamileyim eşim görevde 3 aydır yok bende bi annemde bi kayınvalidemde kalıyorum sürekli orada iş burada iş artık belimin sırtımın ağrısından ölüyorum her gün de misafir çağırıyor ikisi de. Asla bana kızım canın bişey çekiyor mu sana ne yapayım diye bir kere bile soran yok hep bana kendi istedikleri yemekleri yaptırıyorlar. Canım çok yanıyor size saçma gelebilir ama canım bir şey çekince bile diyecek kimsem yok kendi evimdede değilim eşimin mesleğinden dolayı. Çok bunalıyorum bana bir teselli verir misiniz lütfen..
4 aylık hamileyim, eşim görevde olduğu için 3 aydır yok. Kendimi yalnız hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla