Eşim asker hamileyim çok zorlanıyorum bu süreçte yalnızlıktan ne yapmalıyım?

3 buçuk aylik hamileyim eşimin yarim kalan bi askerliği vardi 3 ay da ona gidicek bende o gelene kadar çalışıcam ailemde kalicam evde canım çok sıkılıyor bazen duvarlar üstüme geliyo eskisi gibi zevk alamiyorum hiçbiseyden napmaliyim yanliz kalmayı da sevmiyorum çok alıştım eşime hep içimde umutsuzluk var sıkıntı var yarimci olursaniz sevinirim teşekurler

Eşim asker hamileyim çok zorlanıyorum bu süreçte yalnızlıktan ne yapmalıyım?
Cevapla