Eşim yurt dışında çalışıyor ben hamileyim ve kendimi çok yalnız, kötü hissediyorum? Sizce ne yapmalıyım?

Eşim inşaat işçisi Irak'ta çalışıyor Türkiye'ye kıyasla bir ayda bile baya güzel kazanıyor oraya gitmesinin sebebi kiradan kurtulup bir ev sahibi olabilmek ancak ben hamileyim onunla gitseydim bile geri dönmek zorundaydım belli bir haftadan sonra yolculuk yasak cunku. Şimdilik kendi ailemin annemle babamın yanında kalıyorum herşeyime yardımcı oluyorlar sağ olsunlar. Eşim nerden baksanız Nisan 'da ancak gelebilecek izne benim doğumum olup bitene kadar da yanımda olucak. Yani bu sene içinde böyle git gelli olucaz. Ben geleceğimiz için dişimi sıkıyorum ama etrafımda ki herkes hamileyken ayrı kalır mı insan eşinden gibi şeyler söyleyerek moralimi bozuyor. Ben bu süreçte ne yapmalıyım.. oğlum ne zaman tekmelese içim gidiyor keşke diyorum babsida burada olsaydı onsuz uyumak çok zor geliyorum gizli gizli agliyorum..

Eşim yurt dışında çalışıyor ben hamileyim ve kendimi çok yalnız, kötü hissediyorum? Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla