8 aylık hamileyim. Eşimi kaybettim 4ay önce. Yurtdışına çıkıp bebeğimle yapabilir miyim yalnız?

Akciğer kanseriydi. Kızım maalesef babasını hiç tanıyamayacak. Aile evinde kalıyorum. Ailem yaşlı.. Evde istenmeyen biri gözündeyim. Davranışlarından belli. Hormonların da etkisi son günlerde çok doluyum.. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. İstenmeyen yalnız başına biri. Bu soruyu sorma sebebim.. Tavsiyeye ihtiyacım var. Bu şehirde bile olmaya katlanamıyorum artık. Anestezi teknikerliği mezunuyum 6 ay özelde çalıştım sonra bıraktım. Zor mu olur yurt dışı yalnız başıma ve bebek. Psikolojik olarak hiç iyi değilim kaçış yolları arıyorum bu yüzden..

8 aylık hamileyim. Eşimi kaybettim 4ay önce. Yurtdışına çıkıp bebeğimle yapabilir miyim yalnız?
Cevapla