Hamileyim ve eşimden ayrılıyorum. Bu süreci nasıl atlatacağım?

Eşimle ailesi yüzünden ayrılıyoruz kayınvalidem herseyimize karısıyordu henuz 4 aylık evliyiz 3 aylık bebegim eşimde bıraktı yırtıdışına gitti ne yapacağım bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı? İlerde evlenir ve coxugunu unutur diye cok korkuyorum :( dısarı cıkamıyorum mutlu anne baba gorunce cok uzuluyorum cocugum için unutur mu cocugunu? Annesi burada tekrar evlenir senide unutur çocuğumuda diyor cok uzuluyorum

Hamileyim ve eşimden ayrılıyorum. Bu süreci nasıl atlatacağım?
Cevapla