Hamileyim ve ayrılık aşamasındayız. Bu süreci nasıl atlacağım?

Annesi sürekli bana karşı doldurdu şu an ayrıyız gebeyim cocugum olacak arayıp sormuyor cok haksızlıklar yapıyorlar ama şükür ailem arkamda çocuğuna da kendi çocuğumuz gibi Bakarız okulunu oku destekçiniz vs diyorlar ama ben esimi unutamıyorum kiskaniyorum onu ne yapmam lazim çok kizginim cok kırgınım ama bilmiyorum nasil aşacağım bunları
Hamileyim ve ayrılık aşamasındayız. Bu süreci nasıl atlacağım?
Cevapla