Hamile kalamadığım için boşandık, kendimi çok eksik ve yalnız hissediyorum. Ne yapmalıyım? (Sayfa 3)

Hamile kalamadığım için boşandık, kendimi çok eksik ve yalnız hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla