Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Madem asgari ucretin bir tık ustu maas veriyorlar ne diye bosuna mühendis oliyoruz?

Zor dersler, projeler derken 6-7 yıl uğraş, iş aramakla uğraş. Liseden ise başla asgariye, o zaman niye okuyorsunuz ki. Ben de mühendisim.
0|0
Cevapla 1 3

Atanamiyorum ne yapmalıyım herkesin hayatı var çok kötü hissediyorum?

Evde de istenmiyorum hiç arkadasim yok psikolojim bozuk annemde sorunlu
1|0
Cevapla 1 5

İnternetten sertifika vaadiyle 6 bin TL istiyorlar, cayma bedeli ve icra tehdidi yasal mı ne yapmalıyım?

ben iş arıyordum, ihtiyacım da vardı, çaresizlik çok kötü bir şey, normalde yapmayacağım bir şey yaptım çaresizlikten mi canım mı bilmiyorum. Instagram'dan bir reklam geldi sertifika veriyorlarmış, başvuru yaptım sonra...
0|0
Cevapla 1 3

Çocukken hangi mesleği istiyordunuz?

Olabildiniz mi yoksa başka meslek mi seçmek zorunda kaldınız?
1|0
Cevapla 12 6

Okul müdürümün bana karşı gerçek niyetini ve samimi olup olmadığını nasıl anlarım?

Ben öğretmenim. Okul müdürümün yanında huzursuz ve gergin hissediyorum. Bana karşı şu ana kadar bir art niyetli davranışı olmadı fakat hislerim beni dürtüyor. Konuşasım gelmiyor. İşimi yapmaya devam ediyorum orası ayrı...
0|0
Cevapla 2 8

Derslerimde başarısızım liseden mezun olamadım açık liseden üniversite sınavına da stresten çalışamıyorum yaşım 19 yapmalıyım?

Okulu bırakırsam ailem görücü usulü ile evlendirecek fakat evlenmek istemiyorum ailem bir işte çalışmama izin vermiyor
0|0
Cevapla 0 2

Evlenemiyorum talibim yok çalışamıyorum iş yok gidemiyorum kalacak yer yok ne yapmalıyım?

Ortadan kaybolmak istiyorum ama gidecek hiçbir yerim yok yıllardır işsizim kocaya kaçamıyorum ciddi düşünen kimse yok
0|2
Cevapla 1 15
0|9
Cevapla 4 30

Çok aşırı sıkıldım?

Uzun süre işsizlikten sonra ağır bir işe girdim tempolu bir işti 2 gün çalıştım çıktım ortamı güzeldi onu özlüyorum onun dışında şu an yine evdeyim yine aşırı sıkıldım ne yapmalıyım ya if asgariye çalışılır mı ya
1|2
Cevapla 0 7

Mesleğiniz nedir, ne iş yapıyorsunuz?

Hep aynı soruları görmekten bıktım. Muhabbet olur.
1|4
Cevapla 8 39
0|0
Cevapla 9 7

Amerika Birleşik Devletlerinde yaşıyorum 6 yıldır polisim buraya gelmek isteyen var mı?

Veya gelecek olanlara yardımcı olabilirim, sorularınızı cevaplarım. Polis olmak isteyenler de soru sorabilir.
0|1
Cevapla 7 11

İngilizce öğretmenliğini Odtüden falan olursak fayda sağlar mı iş imkanı açısından ya da Çin dili ve edebiyatı mı okumalıyım?

YDT çalışıyorum baya netlerim iyi. Ancak işsiz kalacağım falan korkusu çok basıyor. Çünkü benim asıl hedefim dilden hazırlanmak değildi. Mecburen dil sınıfında kaldım ama daha sonradan çok sevdim. Uzak Doğu dillerine...
0|0
Cevapla 1 2

Neden herkes üniversiteyi kesin iş garantisi gibi görüyor, istatistikler ortadayken?

Sonra inşaat işçisi bile benden fazla alıyor gibi cümleler saçma sapan, boş bölüm oku, atama bekle
0|0
Cevapla 3 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨