Madem asgari ucretin bir tık ustu maas veriyorlar ne diye bosuna mühendis oliyoruz?

Zor dersler, projeler derken 6-7 yıl uğraş, iş aramakla uğraş. Liseden ise başla asgariye, o zaman niye okuyorsunuz ki.

Ben de mühendisim.

Madem asgari ucretin bir tık ustu maas veriyorlar ne diye bosuna mühendis oliyoruz?
Cevapla