Mühendise asgari ücret teklif etmek normal mi, tüm üretime hakim olmam beklenirken?

Arkadaşlar çok bir deneyimim yoktu yaşıma göre KPSS deneyince hep kariyer boşluğum olmuştu. Sonra başvuru yaptım atanamayınca borçlarımda vardı. Bana asgari ücret veririz dediler. Mecbur kabul ettim ama sizcede az değil mi? Birde her şeyi öğren tüm üretime hakim ol diyorlar?

Mühendise asgari ücret teklif etmek normal mi, tüm üretime hakim olmam beklenirken?
Cevapla