Yeni mühendis oldum bu maaşı kabul etmeli miyim?

32 bin net maaş diyorlar 2 bin yol 3 bin de erzak yardımıymış dedim asgari ücrete göre artış olacak mı önümüzdeki aylar evet aynı oranda maaş da artacak dediler ne yapardınız siz olsanız

Yeni mühendis oldum bu maaşı kabul etmeli miyim?
Cevapla