İftardan sonra oturduğu koltukta gözü tatlı arayan ahali Merhaba😛
Nabersiniz be ya? Yoktum buralarda..Kafayı aşk sorularıyla ve kişilik-karakter sorularıyla bozdum bu aralar😅Kişisel sorunlarımdan dolayı bu aralar tarif yazmakta zorlanıyorum. Elimden geldiğince sizlere lezzetli tarifler paylaşma çabası içinde olcam, merak eylemeyin😎Eveeet ifade verme kısmını geçip tatlı yiyelim tatlı konuşalım..de haydi mutfağa😏
Etimek Tatlısı için gereken malzemeler nelerdir?

1 paket etimek (kullanacağınız kalıba göre miktar değişkenlik gösterebilir)
- Şerbeti için;
- 1,5 su bardağı şeker
- 2 su bardağı su
- Kreması için;
- 1 litre süt
- 6 yemek kaşığı şeker
- 6 yemek kaşığı un
- 2 yemek kaşığı mısır nişastası
- 1 paket vanilya
- 1 yemek kaşığı tereyağı
- Üzeri için;
- 2 paket krem şanti
- 2 su bardağı süt

Etimekleri kalıba dizin. Şerbeti yapıp üzerlerine gezdirin. Zaten ekmek gibi bir dokuya sahip olduklarından şerbeti hemen çekecektir.

Başka bir yerde kreması için gereken malzemeleri (vanilya ve tereyağı hariç) tencereye alarak iyice karıştırın sonra ocağa alın. Kıvamını alıncaya kadar karıştırmaya devam edin. Kıvamını alınca ocaktan alıp vanilya ve tereyağını ekleyip yine karıştırın ve etimeklerin üstüne dökün. Soğumaya bırakın.

Uygun bir kapta 2 paket krem şantiyi 2 bardak sütle çırptım. Arkadaşlar bazı krem şanti markaları daha az miktarda süt veya suyla yapılabiliyor. Krem şantiyi üzerinde belirtilen sıvı miktarına göre yapıp buzdolabında yaklaşık 15 dakika bekletin. Bu sırada etimeklerin üzerindeki krema da soğumuş olur. Ardından iyice soğumuş kremanın üstüne şantiyi yayıp dilediğiniz gibi süsleyin. Benim ruh halimi yansıtan bu süsleme biçimi nasıl olmuş😎😏😛

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Emeğine sağlık, teşekkür ederim, harika bir tarif olmuş.
Ablam yapmıştı daha önce bunu ve kedi dilli pastayı hiç sevmemiştim.
Mükemmel ya yapacağım aynısından hem kolay hem garanti hem çok lezzetli umarım mısır nişastamız vardır malzeme ri de çok kolah
Evet bnde böyle yapıyorum güzel oluyor.. afiyet olsun
Ellerine sağlık canım, ben ömrümde hiç yememiştim bu tatlıdan 😃
Etimeki hiç böyle düşünmemiştim. Ben bunu kızarmış ekmek olarak biliyordum, şimdi tatlı olarak kabul etmek biraz zor olacak.
Ellerine sağlık güzel olmuş. Ama keşke üzerini biraz daha özenerek yapsaydın 😊😊
Kaymaklisi bir başka 🤤
Harika görünüyor eline sağlık 😊
Etimek tatlısı hafif ve lezzetli bir tatlı 🌺
Etimeklendiniz emeğine sağlık ☺️
Teşekkürler ellerine sağlık
Yine sana has bir tarif. Ellerine sağlık :)
Ellerinize sağlık