Hepinize musmutlu günler..💕
Elimi kestim yanlışlıkla. Hatırlarsınız belki bir ara bence yazamıyordum çünkü elimi kesmiştim yeni bilenmiş bir bıçakla hah işte hemen hemen aynı yere denk gelen bir kesikle karşınızdayım bugün. Hiçbir yara hiçbir güç beni durduramaz taaaamm mı 😂😂İyiyim yani.. iyi oluyoruz yapacak bişey yok.. Evde kütür kütür elma varken kalkıp da kıyır kıyır elmalı kurabiye yapasım geldi.. De haydi tarifi vereyim hemmen😍
Elmalı kurabiye için gereken malzemeler nelerdir?
200 gram oda sıcaklığında tereyağı veya margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
Yarım su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un
İç malzemesi:
4 adet orta boy elma
1 tatlı kaşığı tarçın
1 su bardağı şeker
İsteğe bağlı:
Ceviz

Önden iç harcı için gereken elmaları soyup rendeleyin. Şeker ve tarçınla beraber tavaya alın. Suyunu salıp çekinceye kadar kısık ateşte pişirin. İsterseniz robottan geçirilmiş ceviz de koyabilirsiniz. İç harcı olunca soğumasına izin verin.

Un hariç geriye kalan malzemeleri uygun nir kaba alıp karıştırın. Ardından unu azar azar ekleyerek yoğurun. Ele yapışmayan yumuşak bir hamur elde edin.

Elde ettiğimiz hamuru merdane yardımıyla orta kalınlıkta açın. Bir kavanoz kapağıyla yuvarlak şekiller verin. İç harcını da yerleştirip kapatın. Veya tamamen aklınızdaki şekli yapın size kalmış.😊

Aklımdaki karışıklık kurabiye hamuruna bile yansımış be ya😂😂 Neysem yağlı kağıt serili fırın tepsisine koyup kızarıncaya kadar tutun fırında.

Fırından çıkan kurabiyeciklere pudra şekeri serpip servis edin.😍💕❤

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Elinize sağlık, teşekkür ederim. harika bir tarif olmuş.
Ellerine sağlık tatlim, çok güzel görünüyor. En kısa zamanda bende elmalı kurabiye yapicam 😋😋 hayir yani verdiğim tüm kilolar geri gelicek bu gidisle😂
Sormayın ya😂😂 Çok teşekkür ederim❤
Bizim kuşağın en cok yedigi kurabiyelerden birisidir büyük ihtimalle. Annemin yurt dışından arkadaslari gelmişti ve koca bir leğen dolusu kurabiye yapmislardi. Gizlice yarisini posete doldurup arkadaslarimla piknige gitmistim. Hayatim boyunca bir daha o piknikte yedigim elmali kurabiyenin tadını bulamadim..
eline sağlık diyelim, eskileri andim sayende.
Siz zahmet etmeyin arkadaşlar ben saydım sizin yerinize ilk tepside 37 tane var 2. sinde 36 tane. Bu demek oluyor ki bir tanesi kaçmış. Kim kaçırdı acaba. 😅
Şaka bir yana severim bunu ara ara ben de yapıyorum. Eline sağlık.
Şeeeeyy pişme aşamasında dayanamadim da bir tane çaldım😂 Nassı fark ettin ya 😅 Çok teşekkür ederim❤😘
Biri yamulmuş ilk tepsiye nazaran dur sayayım dedim işsizlik işte. 🙄 😅
😂😂
Hayatta en sevdiğim kurabiyedir çok hoşuma gidiyor o içindeki elma mükemmel bir lezzet ellerine sağlık canım afiyet olsun
Afiyet seker olsun aşkıma, en sevdiğim kurabiye fakat 1 yıldır evde yapmıyorum dışarda yerim.
Gülüm ne dışarda yicen gel yapmışım zaten bol bol yeriz birlikte😘
Böyle pasta çörek yaparken özen gösterenlere saygım var. Her parçanın aynı kesilmiş, aynı şekilde fırından çıkması gerek. Eşime söyleyeyim de bir kıyır kıyır elmalı kurabiye yapsın uhuhh
Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Korona biter bitmez şerefine yapacağım gerçi bizim evde kimse sevmiyor. Kime yapacağım ki 😃😃
Elinize sağlık 👍 çook severim tercihim bol cevizli 😍
Bu gün canım bunu çekiyordu 😛 ellerine sağlık deneyeceğim inşallah
Emeğine sağlık aman aman dikkatli olun benim annem zencefil yüzünden yani onu keserim derken işaret parmağını kesti ve ameliyat olmak zorunda kaldı.
Kıtır kıtır yiyemiyor muyum illa kıyır kıyır mı olacak🤭
Ellerine sağlık afiyet olsun
Nefis görünüyor Şu an olsada yesek cayın yaninda miss😋😋😋😋
Eline sağlık ben de şimdi yaptım çook güzel olduuu :) :) :)
Çok guzel görünüyor ellerinize sağlık.. Bende yapmak istiyorum...
Çok güzel gözüküyor. Eline sağlık. İmkan olsada yiyebilseydik.
Ellerine kollarına sağlık 😍 Çayın yanında nefis olur 💜🌺
Tüm dünya bu virüs geçince bakalım nasıl vericez bu kiloları.🥺
Güzele benziyor ama yiyemiyorum maalesef:((( Ellerine Sağlık:))
Elmalı kurabiyeye bayılırım. Bugüne kadar birçok elmalı kurabiye tarifi gördüm ama bu tarif, gördüklerimin en iyisi bence.
Eline sağlık, imkan ve zaman bulabilirsem bu tarif ile bir kurabiye yapma planım var.
Cevizle elma birleşince ortaya güzel bir tad çıkıyor
Ben elmalı hiç bir şey sevemiyorum yaa neden?
Yani normal hali dışında
Kurabiye leri çok severim güzel görünüyor elinize sağlık afiyet olsun
Olsa da yesek hep tarif veriyorsun arada da ısmarlasan ne eyi olurdu
Ellerine sağlık
Sevmediğim tek tatlı olabilir ama ellerinden sağlık
ımm olsa da kıtır kıtır yesek
Sonuç muhteşem 😋
Ellerinize sağlık 🌺🌼
Elmalı kurabiye sevmeyen cindir
Ellerine sağlık. En sevdiğim kurabiye elmalı😍
Ellerine saglik
Ellerine emeğine sağlık
Ellerine sağlık güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
Güzel gözüküyorlar.
Sipariş versem olur mu 🤠
Evdeyim ama canım hiç bir şey istemiyor
Agzim sulandi görünce elinr sağlık
Çok sevdiğim bir tat :) Ellerine sağlık
Elinize sağlık çok severim 🙂
Tadı çok güzel bunların
Eline saglik enfes 😀
Offf offf Bayilırım resmen ya :/
Ellerine saglik☺️Bugün yapsam mi🤔
Güzel de kalori hep ya ☺️
Ellerine sağlık... 🙂
Çok güzel bir tarif emeğinize sağlık
Çok lezzetli görünüyor😍
Off gece gece kilo alma sebebi nese eline sağlık
Evet bunu bende yapıyorum çok güzel oluyor
Emeğine sağlık güzel olmuş
YouTube kanalı açsana sen
cok seviyorum kargoyla yollarsin degilmi bana 1 kg
Üfff olsa da yesek çayla eyi giderdi 👍
elmalı kurabiye candır :D süpermiş :)
Eline sağlık afiyet olsun
En sevdiğim. Canım çekti🙈
çok severim eline sağlık güzel görünür
Abi bune hep tatli börek çörek pasta tarifleri
Çok seviyorum.
tarif vereceğine yapıp göndersene
bayılırım şuna ya