İyi ki doğdun beeeeenn😂😂Şaka ya doğum günüm değil amma içimden geldi kalktım size pasta yaptım..İşsizlik işte yapcak bişey yok 😛
Hazır pastaların içinde Allah bilir ne var..pandispanyasıyla, kremasıyla ve tadıyla sizi kendine aşık ettirecek pastamdan bir dilim almak için omzunuzda ağlamama izin vermeniz lazım..banane bananeee😂Ben ağlayıp rahatlayınca pastayı keseriz, yeriz filan olur mu?..Ayyy öf konumuz pastaysa mutlu olcaz haydin bakim buruk tebessümlerimizle beraber mutfağa gidek..
Yaş pasta için gereken malzemeler nelerdir?
- Pandispanya için:
3 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Yarım çay bardağı ılık su
1 su bardağı + 2 yemek kaşığı un - Pastacı kreması için:
6 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
2,5 su bardağı süt
Yarım su bardağı toz şeker
1 adet yumurtanın sarısı - Islatmak için: Muz ve 2 su bardağı süt
- Krem şantisi için:
1 paket krem şanti üzerinde yazılan süt veya su miktarıyla yapılır.
Süslemek için:
İstediğiniz pasta süsünü kullanabilirsiniz. Ben rendelenmiş bitter çikolata ve kakaolu krem şanti kullandım.

Önden pastacı kremasını yapıp soğutun. Ara ara karıştırın ki kabuk tutmasın. Krem şantiyi de hazırlayıp buzdolabında bekletin.

Yumurtaların sarısı ve aklarını birbirinden ayırın. Sarılarını şekerle beraber rengi dönünceye kadar çırpın. Akları da başka kapta, bir çimdik tuzla beraber krema kıvamına gelinceye kadar çırpın.

Rengi dönen yumurta sarısı ve şeker ikilisine geriye kalan bütün pandispanya malzemelerini ilave edip karıştırın. En son krema kıvamına gelmiş akları da ekleyip spatula yardımıyla karıştırın ve güzelce yağlanmış fırın tepsisine dökün.

Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pofuduk gibi kabarıp tam pişinceye kadar tutun. Fırını ilk 20 dakika açmayın. Açarsanız kabarıklığı söner. Fırından aldıktan sonra soğuyunca ortadan ikiye ayırın.

Önce pastayı 1 bardak sütle ıslatın. Ardından pastacı kremasını yayıp istediğiniz meyveyi dizin. Üzerine çok hafif rendelenmiş bitter çikolata serpin.

Pastanın diğer yarısını üzerine kapatıp kalan kremayı kenarlarına ve üzerine yayın. Krem şantiyi de alıp bir güzel sürün. Ben kafamdaki süsleme çeşidine göre önden plan yapıp krem şantiyi biraz ayırdım. Ve içine kakao koyup çırptım.

Sıkma torbasıyla kakaolu krem şantiyi pastanın üzerine koydum. Son olarak rendelenmiş bitter çikolatadan bolca serptim.

Hey sen😎Bu benceyi okuyorsan ve bugün senin doğum gününse iyi ki doğdun🎉Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce💕

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Muzlar şahane görünüyor. Çok emek var bunda. Hazırdan farksız olmuş. Eline sağlık. Bir dahakine 24 marta denk getir he ;)
Not aldım önümüzdeki sene 24 Mart'ta doğum günü partisi düzenlicem hiç merak etmeeğ😛tabi o zamana kadar yaşarsam😂
Yaşarsın merak etme. Yap bir sürpriz bana... Teşekkürler.
Rica ederim.
Diyetteyim şekerim sonra görüşelim pasta konularini
Ellerinize sağlık. teşekkür ederim, harika bir tarif olmuş.
Eline sağlık çok güzel görünüyor. Ben de geçen gün yoğurtlu meyveli bar hazırladım ve atıştırmalık olarak evdeki herkes bayıldı. Tarifine dilersen buradan bakabilirsin. Sevgilerle.
Of Yarabbim göstermeyin bana böyle şeyler 😍 Teşekkür ederim kuzum senin de ellerine sağlık💕
Çok hafif. Yoksa önermezdim. Yulaf meyve ve yoğurt gibi şeyler var sadece :))
Meydan okuyorum 🙈 şaka tabi ki elinize emeğinize sağlık 😇
😂😂
Güzel gelinim 😘❤️ Ellerine sağlık Emin’im çöl güzelsin ama kilonu sorabilir miyim 😂
Ablacım güzel yorumların için teşekkür ederim de ben evlenmek istemiyorum ya😅
Sus kız, dua yerine geçer 😂 çok güzel şeyler yapıyorsun acaba yediklerin yarıyor mu diye merak ettim yoksa yani ağırlığınca altın takmicem 😂 zamanı gelince tabii ki evlenirsin allah iyilerle karşılaştırsın 😘
Teşekkürler.
Nefis görünüyor Bu arada Tiramisu tarifinizi yaptım Harika oldu 🌺
Oh afiyet bal şeker olsun.. Başka tariflerde görüşmek dileğiyle 😘
Wauwww çokzel olmuş bana ordan 3-5-10-15-20 dilim falan gönderir misin😍😂
Siparişiniz alındı 😊😂Teşekkür ederim❤
Ehehe ben tişikkür ederiim😍😂💙
Eline sağlık. Bu tür şeyleri beceremediğim için sadece yiyen kesimde kalıyorum🤦🏻♂️
Eline sağlık. Doğum gününe denk gelemeyebilirim şimdiden mutlu yaşlar ve iyi ki doğdun.
Emeğine sağlık güzel gözüküyor çocuklar ne mutlu olmuştur şimdi.
Yok ben almayım profiterol'um bana yeter 😋 aşk gibi resmen 😅
İlk defa sakinim. Ekler yediğim anda benceni okudum 😁
İstemem yemek yazın için de tbk ederim güzel sunum olmuş
Sanki yere düşmüş gibi görünüyor ya da ısınmış. elbette tadı güzeldir ama görüntü...
tarifi okusam da yapamam 😂
Yapamam diye bisey yok aaaa😂 beraber yapcaz kuzum💕
Seni kıskanıyorumm😊😊😊
Vallah kıskanmasanız daha iyi.. seviliyorsunuz 💕
Tesekkürler sizde seviliyorsunuz❤️❤️🙏🏼🙏🏼
Elinize sağlık. Ben yapamıyorum maalesef
Yapamıyorum kelimesini hayatinizdan çıkarın haydi mutfağa gidelim hep beraber yapalım 😊
Offf harika görünüyor eline saglikk
Pasta sevmem ama seninki bir dilim yenir gibiii
müthiş çok güzell ben çok beğendim :)
Çikolatalı yaş pasta tarifi de paylaşın lütfen
Az kalorili kısmından bir çatala hayır diyemem :)
Bune ya canım cekti yapanin ellerine sağlık 😋😋😋
Diyetteyim canım çekti
Ellerinize sağlık nefis görünüyor..
Harika pasta yapmışsın ellerine sağlık 🤭
Kesinlikle denicem.
Teşekürler 👏🏻
Çok güzel olmuş. Eline sağlık
Yaparsam güzel olur mu
Genç anne yine döktürmüş maşallah 🙂😃😃
Ellerine sağlık nefis görünüyor
Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık 🌺
Çok lezzetli bir pastaya benziyor
Gerçekten harika görünüyor... Yaş pasta severim...
Güzel görünüyor eline sağlık
tatlı krizindeyim zaten fena oldum
Ellerine emeğine sağlık yap ta yiyelim
yaş pasta yenmez mi eline sağlık
Güzel olmuş ellerine saglik
Eline saglikkk
gercekten güzel duruyor
Süpersin yeriz 😂❤
Elinize sağlık
İstemez olur muyum
Eline emeğine sağlık arkadaşım
Ellerine sağlık 🌺 Nefis görünüyor 🎂
Thank you 🌹
eline saglık
Ellerine sağlık güzel gözüküyor bende deneyeceğim
Yaş pastaya bayılırım, şahane olmuş.
güzel
çok güzel duruyor
Lezzetli
Eline sağlık