Deniyor

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎

Selamlar💕

Güne Gramer dersiyle başladım beynim felaket derecede ağrıyor. Mola vermek maksatlı uzun süredir sizlerle paylaşmak istediğim bir tarifle karşınızdayım efenim..🌸🌸

Elma denilince akan sular duruyor benim için çünkü sarı yeşil kırmızı fark etmeksizin her elma çeşidini sever afiyetle yerim. Ve elma diğer meyvelere nazaran tatlılara daha çok yakışıyor diye düşünüyorum🌸

Vakit kaybetmeden leziz tarifimize geçelim.

Malzemeler: 1 adet yumurta Yarım su bardağı şeker Yarım su bardağı sıvıyağ 2 yemek kaşığı yoğurt 2 yemek kaşığı süt 1 paket vanilya 1 paket kabartma tozu 3,5-4 su bardağı un İç harcı için: 2 adet elma (rendelenmiş) 1 yemek kaşığı toz şeker 1 tatlı kaşığı tarçın

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎

Önden iç harcı yapmakla başlayın. Hamura şekil verme aşamasında iç harcının tamamen soğuk olması gerekiyor. Elmaları rendeleyip suyunu salıp çekinceye kadar pişirin. Ocaktan alır almaz hemen şekeri ve tarçını ekleyip karıştırın ve soğumaya bırakın.

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎

Hamuru yapmak için derin bir kaba un dışında bütün malzemeleri alıp iyice karıştırın. En son unu azar azar ekleyip ele yapışmayan bir hamur elde edinceye kadar yoğurun. Elde ettiğiniz hamuru 15 dakika dinlendirin.

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎

Sadece şekil verdikten sonraki aşamayı çekebildim. Siz daha farklı şekillerde yapabilirsiniz. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında hafif kızarıncaya kadar pişirin.

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎

Fırından çıktıktan sonra soğumalarını bekleyin. Servis etmeden önce üzerlerine pudra şekeri serpin. Afiyet olsun🌸

Bir Yiyen Bir Daha İstiyor. Sıvı Yağlı Elmalı Kurabiye Tarifim🍎
Cevapla