Bu pastanın gerçekten de adı Damat Pastasıdır. "Neden böyle bir adı var" diye sormayın ben de bilmiyorum 🤷
Damat Pastası keki için gerekli malzemeler

2 adet yumurta
Yarım su bardağı süt
Yarım su bardağından 1 parmak fazla şeker
2 tepeleme yemek kaşığı kakao
1 su bardağı un
Yarım su bardağı sıvı yağ
Kabartma tozu, vanilya
Pasta kreması için;
2,5 su bardağı süt
3 tepeleme yemek kaşığı un
Yarım su bardağı hindistan cevizi
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı
3 yemek kaşığı şeker
Kek için; yumurta ve şekeri iyice çırpın.

Diğer malzemeleri de tek tek ilave edin çırpın.

Tart kalıbını yağlayıp unlayın. Kek harcını kalıba dökün.180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin.

Krema için; un, süt, şeker kıvam alana kadar kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirin.

Ocaktan alın, vanilya, tereyağı ve hindistan cevizi ekleyip karıştırın.

Kekin üzerine krema dökün. Hindistan cevizi ve kakao ile süsleyin.

Yapacaklara afiyet olsun ❤️😍 başka bir Emira mutfağında görüşmek üzere 🤩
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar