Bence'ye başlamadan önce bir şey söylemek istiyorum. Lütfen hamileler burayı terk etsin 😀
Şimdi hazırsanız sizi efsane lezzetlerimizle baş başa bırakayım🌸
Kağıt kebabı

İçinde biber, sarımsak ve bir sürü baharatların bulunduğu taş fırında pişen en nefis et yemeklerimizden. Bence asla yemeden dönmeyin.
Biberli ekmek-Katıklı ekmek

İçinde neler yok kiii! Say say bitmez. Sadece şunu söyleyeyim olmazsa olmazı çökelek ve biber salçası olan bu efsane ekmeklerimizi her sokakta bulunan taş fırınlarda yiyebilirsiniz.
Harbiye kebabı-Hatay tavuk döneri

Herkes bilir, her şehirde vardır "Hatay Tavuk Döneri" yazan tabelalar. Ama asla inanmayın. Gelin burada yiyin😀 Bir de tabii ki Harbiye kebabını yemeden de dönmeyin. Ve tabii eşsiz şelale manzaraları eşliğinde..
Taş kadayıf

Genelde ağız sütü denilen bir iç harçla yapılan bu çok lezzetli şerbetli tatlımızı cevizli olarak da yiyebilirsiniz.
Kömbe

Öyle sizin bildiğiniz kurabiyelerden değildir. Lütfen! Sakın ona sıradan bir kurabiye muamelesi yapmayın. En önemli özelliği baharatlı olmasıdır. Sade, cevizli ve hurmalı çeşitleri vardır. Bence buradan giderken sevdikleriniz için götürülebilecek türden bir lezzet.
Belen tava

Çıktım Belen kahvesineeee baktım ovayaaa🎵🎵demeyin. Manzaranın keyfini çıkarırken, midenizde keyiflensin canım 🌸
Sac oruğu

Sac oruğu Hatay'ın en eski ve unutulmaya yüz tutmuş yemeklerinden biridir. Anlatılmaz! Yenir! Türden bir lezzet.
İçli köfte

Bir insanın içli köfteye zaafı olabilir mi? Bence olabilir. Benim içli köfteye zaafım var. Hatay'da yerseniz sizin de zaafınız olur. Hem ayrıca Hatay'a gittim içli köfte yemedim derseniz komik duruma düşersiniz. Bunu da söylemiş olayım.
Tepsi kebabı

Sadece Uzun Çarşı'ya gidip Pöç Kasabını bulup Tepsi Kebabı yemek istiyorum diyebilirsiniz. Gerisini onlara bırakın...
Kabak borani

Kabağın, etin, nohutun ve tuzlu yoğurdun enfes buluşması... Yedikten sonra beni daha iyi anlayacaksınız.
Kaytaz böreği

O asla mini bir lahmacun değil. Böreklerin şahıdır!!
Ve tabii ki künefe🎉

Söylememe gerek yok ama listede yerini almazsa olmazdı.
Lezzetler bitmedi tabii mezelerimizi ve daha nice çeşit yemeklerimizi saymadım ama bence bunlar bile yeterli geldi. Yazarken acıktım. Sizce hangisini yesem ben şimdi?
Uyarılar
Hatay'a gelmek istiyorsanız en az bir 5 kilo alacaksınız buna hazırlıklı olun.😀 Tatmadan kesinlikle "ben bundan yemem" demeyin pişman olursunuz.
Not:
Canınız çektiyse çıkın çıkın gelin.
Hamilelerden çok çok özür diliyorum.😅
Umarım başka bir Bence'de daha görüşürüz. Tabii biraz da sizin görüşlerinize bağlı. (Çenesi düştü.😁)
Keyifli okumalar KScanlar 🌸
#AnKaKuŞu 💕💕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar