Bugün Emira mutfağına bir yardımcı aşçı alarak işimi kolaylaştırdım. Küçük aşçı ile birlikte bir çırpıda hemen yaptık.
Kek için malzemeler;

2 adet yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
3 çay bardağı un
Çilek sosu ve kreması için malzemeler;

1 kase çilek
2 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı nişasta
1 paket pastacı kreması
2,5 çay bardağı süt
Yumurta ve şekeri köpük köpük olana kadar çırpalım.

Daha sonra sırasıyla süt, sıvı yağ, kabartma tozu, vanilin ve unu ilave edip iyice çırpalım.

Kalıbımızı yağlayıp unladıktan sonra hamuru kalıba yayalım ve 160 önceden ısıtılmış fırına katalım.

Kekimiz pişerken aynı zamanda çilek sosumuzu yapalım. Çileği püre haline getirelim.

Küçük bir sos tenceresine alalım. Üzerine 2 şeker ve nişasta ekleyerek kaynayıncaya kadar pişirelim.

Küçük aşçım sosu karıştırırken bende kremasını hazırladım.


Kekimizi fırından alıyoruz, sosumuzu da ocaktan alıp soğumaya bırakıyoruz.

Soğuyan kekin üstüne kremayı yayalım ve 10 dakika buzluğa katalım.

Son olarak sosumuzu da ilave ettikten sonra süslemesi sizlere kaldı. Başka bir Emira mutfağında görüşmek üzere

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar