Selamlar KS halkı, rüyamda sütlaç yaptığımı görüyordum öğlen uykumda :D Ben de hemen uyanıp sütlaç yaptım.
Malzemeler

1 su bardağı pirinç
2 su bardağı şeker (fazla şekerli istemiyorsanız 1,5 su bardağı da kullanabilirsiniz)
1 litre süt
4 su bardağı sıcak su
1,5 yemek kaşığı mısır nişastası
Yarım limon rendesi
Tarçın
Öncellikle pirincimizi iyice yıkıyoruz. Daha sonra derin bir tencere içine koyup sıcak suyu katıyoruz. Suyunu çekip lapa gibi olmasını bekliyoruz.

Başka bir tarafta sütümüzden bir bardak ayırıp içerisine nişastayı koyup iyice karıştırıyoruz. Bu sütlacın içinde topak topak olmasını engeller.

Lapa gibi olan pirincimizin üzerine sütümüzü de ilave ediyoruz kaynatıyoruz.

Daha sonra nişasta, şeker ve limon kabuklarını da ilave edip kaynatıyoruz. Kaynayan sütlacın altını kapatıp kaselere dolduruyoruz. Üzerine tarçın ilave ediyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.

Deneyecek olan herkese afiyet olsun :* :* ♥

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar