Merhaba arkadaşlar şerbetli tatlılar ile arası olmayan herkesin seveceği kolay bir tatlı tarifi ile geldim. Her evde bulunabilecek malzemeler ile güzel bir kaçamak yapmaya ne dersiniz? O halde başlayalım. :)
Malzemeler

1 litre süt,
2.5 fincan un,
40 gram tereyağı,
1 su bardağı şeker,
kakaolu bisküvi (yarım paket),
1 paket vanilya
Yapılışı
1. Süt, un ve şekeri tencereye alıp hızlı bir şekilde çırpalım.
2. Daha sonra kaynayan karışıma tereyağını ekleyip eriyene kadar karıştıralım. Ocaktan aldıktan sonra vanilyasını ekleyerek karıştıralım.
3. Orta boy bir borcam alarak karışımın yarısını alt katman olacak şekilde ilave edelim. Daha sonra hazırlamış olduğumuz bisküvi parçalarını serpelim.

4. Ardından son katmanı yapıp buzdolabında 2 saat dinlenmesi için bekletelim.

Donduğundan emin olduğumuz tatlımızı servis edebiliriz. Yapacaklara şimdiden afiyet olsun. <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar