Selam KScan! Bugün hep beraber mısır ekmeği yapıyoruz. İşte malzemeler:
*8 bardak mısır unu
*bir çay bardağı sıvı yağ
*bir kabartma tozu
*bir tatlı kaşığı tuz
*iki yemek kaşığı beyaz un
*4 su bardağı su
Önce mısır ununu, yağı, beyaz unu ve kabartma tozunu bir kapta birleştiriyoruz.

Bir tatlı kaşığı tuz koymayı da unutmayın. Su çok soğuk olmayacak, ılık olmalı. Yavaş yavaş dökerek yoğurun. Ne çok sert ve çok yumuşak olmalı. İyice harmanladıktan sonra yağlanmış bor cama alın.
Elimizi hafif ıslatıp borcama koyduğumuz ekmeği düzeltiyoruz.

Elimizle değil de bir kaşıkla düzeltirsek üstü tam düzgün olmuyor. Daha sonra istediğiniz şekilde kesebilirsiniz. Ben fotoğraftaki gibi kestim. Önceden ısıtılmış fırına koyup, yaklaşık bir saat pişiriyoruz.
Afiyet olsun.

Yoğurtla tüketebilirsiniz, iyi bir ikili :)
Hoşça kal KScan <3
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar