Keşfet

Tüm Sorular

Cevapla 1 3

Ektiğinizi biçiyor musunuz 🙂?

"Zihin fukara olunca, akıl ukâla olurmuş." Namık Kemal
Cevapla 3 2

Uzun ilişki hakkında?

2-2,5 yıllık ilişkisi olan bir çift kesinlikle cinsel birliktelik yaşamış mıdır sizce? Ayrılma ihtimalleri hakkında ne düşünüyorsunuz birbirlerinden sıkılmışlar mıdır?
Cevapla 2 6
Cevapla 18 18

Eskiden Sevgilisi oldugu için Terk eden erkek?

Yakında nişan yapacaksınız, ama sevgilinizin önceden biriyle konuştugunu öğrendiniz.. Terk mi edersiniz onu yarı yolda perişan mı bırakırsınız? Her şey iyi gidiyordu, sözlenicektik, korkuyorum seni başkasına verirler...
Cevapla 0 3

Çok kötüyüm. Patron benden memnun değilmiş. Ne yapmalıyım?

Veteriner kliniğinde 1yıldır para almadan staj yapıyorum işi öğreneyim diye. Bir hata yaptım. Hemen başıma kalktı. Kovacak neredeyse. Berbat ve işe yaramaz hissediyorum. Ne yapmalıyım acil
Cevapla 3 2

Sevgilisizlikten bıktım, ne yapayım?

Hep rededildim. Giyimdir, fiziktir, kültürdür, iş güç vs. İyi. Tip normal.. Ama en saçma adamlar seviliyor. Karaktersizler seviliyor. Ağzını yararak konusan gevşekler naber ayşe yhaaaa diyenler seviliyor, her kadına...
Cevapla 2 1

Evli olupta başkasını seven var mı?

ya da evli birini siz olsanız aşkınızın peşinden gidermisiniz.
Cevapla 4 19

Neden çoğu erkek saçını uzatmaz?

Kadının da saçı uzayabilir erkeğin de. Peki neden çoğunlukla kadınlar saç uzatır?
Cevapla 3 3

Gerçekten iyi oynadığınız bir oyun var mı?

Gerçekten iyi oynadığınız oyunlar var mı?
Cevapla 4 11

Baasura ne iyi gelir?

Ne iyi gelir sizce kasinti şişlik
Cevapla 0 3

Yüzü güzel ama sert?

Yüzü güzel olan ama sert katı davranan ya da öyle olduğunu düşündüğünüz kişiye yine de beğenseniz bile yaklaşır mısınız yoksa duygularınızı gizler misiniz böyle biri dikkatinizi çeker mi
Cevapla 0 3

Hiç arkadaşım yok çok üzülüyorum artık?

Bende kafa dengi insanlarla vakit geçirmek istiyorum cafede oturmak bowling oynamak istiyorum en azından sevgilim olsun dedim o da olmadı neden böyle oluyor
Cevapla 4 12

Abartıyı mı yoksa mütevazılığı mı seversiniz?

Abartıyı mı yoksa mütevazılığı mı seversiniz?
Cevapla 81 60

Telefonumdondu?

Telefonum kendi kendine uygulamalara giriyor neden kaynaklandığını bilen var mı?
Cevapla 2 9

Sevgilim görmeye gitdim arkadaşı tuaf tı?

Arkadaşıda gelmiş çay almaya gitcekti sevgilime bende gelim seninle dedim arkadaşı dışarı soğuk gidip gelsin dedi sevgilimde montunu giy gidelim diyince çocuk sinir oldu bize sevgilimde ona kalamazsın burada dedi kabamı...
Cevapla 2 3

Yemek yemesek omuz küçülür mü?

Çünkü hiç yemezsek kas kaybediyoruz
Cevapla 2 8

Neden destek olmuyor?

Her şeyiyle iyi bir insan. Ama buluşurken param olmuyor bazen. Param yok gelemiyorum diyorum tamam diyor. Ben çalışmıyorum o çalışıyor ve yıllardır birlikteyiz. Destek beklemem saçma mı?
Cevapla 2 4

Kıyafette favori renginiz nedir?

Koyu renklermi açık renklermi
Cevapla 25 13

Görseldeki olay sizin başınıza gelse?

Bir askerle komutanı arasında geçen diyalog, oldukça üzücü. Bedelli askerlik iyi ki var diyesi geliyor insanın çekilecek dert değil...
Cevapla 0 6

Siyasi görüş farklılığı soğuma sebebi midir?

Merhabalar.. Siyaset tartıştığınız yakınlarınızla aranıza mesafe girdi mi? Siyasi görüş farklılığı kişiler arası bağlarda kopukluğa neden olur mu? Karşı görüşe saygı mı duyarsınız, yoksa umursamaz mısınız?
Cevapla 22 25
Cevapla 38 45
Cevapla 5 25

Öğle uykusu uyumayan bebekler, gece geç mi uyurlar?

Demin arkadaşla konuşurken bebeğinin öğle uykusu uyumazsa, gece çok zor uykuya daldığını dedi. Bende böyle bir şey var mı diye soru sorayım dedim. Öğle uykusu uyumayan bebekler, gece geç mi uyurlar? #BüyümeyeDevam...
Cevapla 9 6

Sevilmek istemek yanlış mı?

Sevmek sevilmek istiyorum ama 5 senedir hayatımda kimse yok. 4 4 luk istemiyorum beni sevsin değer versin saygılı olsun evlenirim diyebileceğim birisi çıkmadı hiç.
Cevapla 1

Çocukluk arkadaşım bana karşı olan hislerini iltifat etti ayrılma durumunda arkadaşlığımız zarar görürmü sizce?

Denemek istiyorum bende ondan hoşlanıyorum fakat arkadaş olarakmı fazlası olarakmı tam bilmiyorum fakat bunun arkadaşlığımızı bozmasını gram istemiyorum çünkü kendisini ailemden bile fazla seviyorum Sizce ayrılırsak...
Cevapla 2 5

Öldükten sonra ölen kişi bir şey hisseder mi?

Toprak altındayken korkar mı, üşür mü?
Cevapla 5 8

İnsanlara güvenmek için bir sebebe gerek var mı?

İnsanlara güvenmek için bir sebebe gerek var mı? Bence bir sebep olmadan güvenmek olmaz, yani güvenmek için bir sebep olmalı :)))
Cevapla 9 2

Alkol içmeyen kızlar?

özellikle belirtiyorum (kapalılar zaten içmez diye) açık olup alkol tüketmeyen kızlar var mı kaldı mı? özellikle inancından dolayı haram olduğu için alkol tüketmeyen 'açık' kızlar kaldı mı? etrafımda tanıdığım hiç yok o...
Cevapla 2 0

En iyi mazot hangi markanın?

En iyi mazot hangi markanındır arkadaşlar sizce
Cevapla 3 5

Hassas cildi irite etmeyecek aynı zamanda da etkili göz çevresi kremi önerisi olan var mı?

Gençler malum yaşım artık 28. Nemsiz ve belki de bu sebeple kırışmaya yatkın bir cildim var. Son zamanlarda göz çevremdeki kırışıklıklar endişelendirmeye başladı. Bir eczacıdan duyduğuma göre normal şartlarda ortalama 25...
Cevapla 3 4
Cevapla 11 35

SEVGİMİ, GÜVENMİ, DIŞ GÖRÜNÜŞMÜ?

Hayatıma birini almak istiyorum ama bi soğuyup bı ısınıveriyorum güveniyorum ona ama sevgi ve Dış görünüş hakkında pek kendime bir şey diyemiyorum?
Cevapla 1 5

Günlük 84 gram protein ne şekilde, nelerden alınabilir?

Yediğim şeylerin protein hesabını nasıl yapabilirim?
Cevapla 0 8

Nasıl biri olduğunu söyleyeyimmi?

Ama ônce burcunu söylemen gerek
Cevapla 4 14

Kızlık zarı çeşitleri ilişkiyi etkiler mi?

Farklı tip kızlık zarları varmış. İlk ilişkide kapalı olanlar daha mı zor olur
Cevapla 1 10

Kız kardesimi dövdüm gönlünü nasil alırım?

Benim 15 yasında kız kardesim var, aşırı saygısız dilinden küfür eksik olmuyor. 4 gün önce erkek arkadasıyla uygunsuz mesajlarini yakaladım. Uyardım bunlar icin merakının normal oldugunu ama bu tür seyler icin daha...
Cevapla 7 4

Sizce bu dehşet bir şey değil mi?

Diyarbakır'da kadın dehşeti: Kocasına kızıp bebeğine şırınga ile çamaşır suyu içirmiş. Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde kusma şikayetiyle hastaneye kaldırılan 1 yaşındaki L. Y.'ye, annesi N. E.'nin (21) şırınga ile...
Cevapla 4 2

Zayıf olmak ilişkide dezavantajlı mıdır?

170 bütün kilom 55 zayıfım yani beden olarak ilişkide görüntü olarak kötü hissettirir mi karşıya ben biraz daha kilolu olmak isterdim
Cevapla 1 14

Moraller nasıl , haftasonu için planların var mı?

Derse bakacağım yine değişen bir şey yok 😂
Cevapla 3 1

Sevdiğim kişye onu sevdiğimi söyliğim mi?

sizce söylesem mi yardımcı olu rmusunuz
Cevapla 4 5

Dertler paylaşıldıkça azalır mı çoğalır mı sizce?

Derdiniz veya sıkıntınız olduğunda içinize mi atarsınız yoksa arkadaşlarınızla mı paylaşırsınız? Son 1 haftadır her şey üst üste geliyor daraldım bunaldım sıkıldım hiç bir şeyden tat almıyorum 😒
Cevapla 52 18

Acil cevap istiyorum?

Bir erkekden hoşlanıyorum herkesle rahat konuşup arkadaş oluyor ama bana sadece bakıyor bakıyor da bakıyor konuşmuyor beni görünce kafasını eğiyor kaçıyor lütfen yardımcı olur musunuz anlamıyorum?
Cevapla 1 4

Sütyeni gösteren tişört?

Kpss için dershaneye gidiyorum dershanenin içi çok sıcak oluyor Beyaz bı tişört giydim altından siyah sütyenim aynen gözüküyormus herkes tişörtume baktı Eve gelince fark ettim Sütyenin görünmesi çok mu kötü bir...
Cevapla 2 18

Saçımı kendi rengine boyayım mı?

Ocak ayında kızıl oldum. İki kere boyadım. Yine dibim geldi. Kahverengiye dönsem mi? Kızıl güzel, yakışıyor da ama doğal halini özlüyorum saçımın
Cevapla 21 21

Bu saati hiç taktınız mı?

Tam 8 yıl taktım dile kolay
Cevapla 4 5

Neden insanlar sadece bana takıyor?

Ben mezun öğrenciyim dershaneye gidiyorum oradaki matematik öğretmeni benim sessizliğime kafayı takmış sınıfın ortasında espri yapmamamı rahat olamamamı yüzüme vuruyor halbuki sınıfta benden sessiz mıy mıy tipler var ona...
Cevapla 1 3

Gözlük takmak istiyorum?

gözlük takmak istiyorum ama numarasız veya dinlendirici değil normal gözlük yani gözlerimi nasıl boza bilirim?
Cevapla 1 4

Gününüzün boşa geçtiğini hissederseniz ne yaparsınız?

Sizin için verimli bir gün nasıl olmalı?
Cevapla 1 7

Eksik yaratılmam nedeniyle günaha düşüyorum bana hesap sorulur mu?

Eksik yaratıldığım için (kendim hakkında böyle düşünüyorum sadece, isyanım yok kabullendim) kadınlarla ilişki kuramıyorum , beni her zaman FAZLA İYİ BİR İNSAN olarak görüyorlar, kadınlarla ilişki kuramadığım için de...
Cevapla 2 2
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨