Güzellik merkezi telefonlara bakma - müşteri karşılama?

Güzellik merkezinde sekreterlik yapan oldu mu veya bilgisi olan var mı nasıl bir iş sizce? Çok kararsız kaldım başlasam mı başlamasam mı diye, internetten araştırdım biraz, çalışan şikayetleri hiç yok bir de geçen ay görüşmeye çağırmışlardı gidememiştim bikaç gün sonra aradığımda başkasını aldıklarını söylemişlerdi. Uzun soluklu çalışmak istiyorum şu anda tekrar aynı pozisyon için eleman arıyorlar, hem evime yakın hem kurumsal bir yer. Aklıma takılan sadece girip çıkan eleman çok mu sorun orada mı çalışanlarda mı onlara da sorulmaz şimdi. Lütfen aydınlatın bilgisi olan ya da çalışan-çalışmış kişiler? nasıl bir iş?
Güzellik merkezi telefonlara bakma - müşteri karşılama?
Cevapla