Hadi itiraf gecesi yapalımm?
Herkes, kimsenin bilmediği bişeyler itiraf etsinn, merakla bekliyorum cevaplarım sert olabilir 😜
Alttan çekilen fotoları nasıl buluyorsunuz?
Mesela cafede otururken herkes anlamasın diye kamerayı açıp alttan nasıl göründüğünüze bakıp o an bi foto çekiyorsunuz ve çok tatlı çıkıyo ama paylaşılsa saçma mı durur
Arkadaşlar benim duygularım sıfır her şeye karşı nasıl kendime gelebilirim?
Gittikçe hiçbir şeyi umursamayan ve duygusuz birine dönüşüyorum ve bunu engelleyemiyorum nasıl düzelirim psikolog falan yok mu aranızda
Eğer kapı kapandıysa ders bitmiş midir?
Kapalı sandığınız kapılar ya açıksa? Ya da yeni kapılar aralanıyorsa? Hayat sürprizlere gebe değil midir… Kim bilir?
Sorun bende mi yoksa toksik insanlarda mı, bu negatif çevreye nasıl dayanırım?
Son zamanlarda çok sinirliyim gerçekten dayanamiyorum ya ben çok sinirliyim ya da etrafimdakiler sıkıntıli ama gün boyu çok sınırlı ve gergin hissediyorum artık cevremdekilerin negatifligi yüzünden bir dershanede...
Konuştuğun kişi aynı anda başkalarıyla da yazışıyor mu, ciddiyetini nasıl anlarsın 😕?
Öyle bir algı var. Çoğu birden fazlasıyla konuşuyor görüşüyor. Doğru mu bu? ben şahsen bazen hissediyorum karşı tarafta bu durumu. Biriyle ciddi olunca diğerlerini tamamen silerim silmeli değil mi
Gümrük muafiyeti sıfıra indirildi ne düşünüyorsunuz?
Artık yurtdışından çöp bile alamayacağız. 1 dolarlık ürün için bile gümrük beyannamesi hazırlatmak gerekecek ve gümrük müşavirleri ile çalışmamız gerekecek
Nereye gidecek ülkenin hali?
Asgarî ücretle geçinilmiyor. İstanbul'da yaşanmıyor. Ne ile sınanıyoruz. İntihar vakaları da arttı Allah niye hayır vermiyor ülkeye
Aşırı kıskanç biriyim, ilişkimde bunu nasıl kontrol edebilirim?
Lütfen yazsın buraya fikrinize ihtiyacım var
Açıköğretimden okumak mantıklı mı?
Sizce örgün mü yoksa açıköğretimden mi üniversite okumak daha iyi
Zenginle ilişki yaşasan bir dert zengin olmayanla ilişki yaşasan ayrı dert?
Zenginle evlencen şimdi egosundan geçilmeyecek aldatması bitmeyecek aman aman. zengin olmayanla evlenicen geçim sıkıntısı çekicen bu sefer. hayattaki en büyük sıkıntı zaten yeterince para olmaması. En iyisi hiç bir...
Birkaç gün sonra umre yolcusuyum, ilk kez gidenlere ne gibi tavsiyeleriniz var?
Lütfen “Neden Arap ülkesine gidiyorsun?” gibi cümlelerle kimseye cahil demeyelim. Ve lütfen kalp kırmadan yorum yapalım. Herkesin dinine, inancına, yaşam tarzına saygı duyalım. Unutmayalım ki herkesin hayat yolculuğu...
Profilinize göre hangi şarkıyı dinlemelisiniz söyleyeyim mi?
İlk ve muhtemelen son kez böyle bir şey yapıyorum. Profili kapalı olanlara daha önce yaptığı yorumlara rastlamışsam az çok haklarında fikir sahibiysem ona göre önereceğim. Hiçbir fikrim yoksa içimden gelen sevdiğim bir...
Çok iyi arkadaşız ama ayrılınca sanki ben yokum gibi davranıyor?
Bugün yan yana zaman geçirdik sahilde yürüdük güldük , yemek yedik eve bıraktı beni ama sonra sanki ilgisi yok oldu Çok ilgili ama bi o kadar da uzak gibi Gün içinde çok mesaj atmıyor atınca yarım saat mesajlaşıyoruz...
29 yaşıma geldim resmen evde mi kaldım, geç mi kaldım evlilik için?
29 uma geldim resmen evde kaldım
Geçmişte sevgilisini darp eden biri, evlendiği kadına da şiddet uygular mı?
Büyük bi aşktı onun tabiriyle görmeden sevmiş beni bu kadınla görücü usulü vari oldu eziyet var mıdır
Dünya dışı varlıkların olduğunu düşünüyor musunuz?
Sürekli genişlemekte olan devasa bir evrende yalnız olmak mümkün mü ki?
Evlenirken kına ve düğün yapmak istemiyorum bir nişan ve sade bir nikâh aklımda var Ama bunu bu zamanın insanına anlatmak niye zor?
Böyle bir şeyi çevreme ve aileme söylesem beni linç ederler. Küçüklüğümden beri düğün kına oynamalı şeyleri sevmiyorum. Bunu herkes de bilir. Neden şık sade bir nikâhla evlenmek bu zamanda ayıp bir şey olmuş. Sadece...
Görüldü atmak mı?
bişi var içimi yiyp yiyip bitiriyor şimdi birine normlade az da çok da sesli ya da mesajlı konustugum kişiye görüldü atsam kendimi çok kötü hisseidyorum ama bazen mesajı silmem gerkeiyor o esnada gg oluyor bu bana dert...
Kendini küçük şeylerle şımartmayı bırakınca hayat gerçekten daha mı zorlaşıyor 🥹?
Birkaç ayda bir kendimi mutlu etmek adına gereksiz görünen ama gerekli ufak tefek şeyleri alır kendimi mutlu ederdim temu bebeğim artık yok 🥹 neden her şey daha da zor hale getiriliyor ki bıktık cidden artık. Ay ne olur...
Sorunla nasil bas edilir?
Ani patlama var tahammulsuzum hemen huysuzluk cikariyom heleki anneme
1.500.000 TL bütçeyle Skoda Fabia mı, Dacia Sandero mu, Hyundai i30 mu yoksa başka hangi araba alınır?
2022 model skoda fabia 2025 model dacia sandero 2017-2018 model hyundai i30 1.6 crdiye baktım sadece. Başka ne arabalar var bilmiyorum.
İmam nikahım kıyılacak hoca ne soruyor?
Arkadaşlar nikahım kıyılacak hoca ne sorabilir yani zor sorular mı soruyor yoksa normal islamın şart imanın şartını falan mı söylüyor aşırı unutkan biriyim kayınbabanın yanında unutsam heycandan ayıp olur diye bilmek...
PKK'lılar ve göçmenler yüzünden artık Avrupaya gidemiyor olmak ne zaman çözülecek?
İngiltereye 1980 yılında vizesiz gidebiliyorken şu an da Avrupa'nın en Fakir ülkesi Moldova ya gidin bakalım 90 gün vizesizdir aslında ama sizi ülkeye almazlar Türklerin bu konu hakkında çok fazla videolari var. Daha...
Bu kızı bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim?
Arkadaşlar size bir arkdaşımdan bahsedeceğim, kızın adı ayşe olsun (ayşe değil normalde) bu kız bizi, yani diğer arkadaşlarını hep kendi hayatındaki birer figüran parçası olarak görür, nasıl mı: Sohbetlere veya...
Elinizde tüm insanları ortadan kaldırma imkanı olsa yapar mıydınız?
Biraz da kötü adam bakışı
Hızlı kilo vermek ve ödem atmak için gerçekten ne işe yarıyor?
Hızlı kilo vermem lazım ödem atıfı filan ne kullanıyım
WhatsApp numara silemiyorummm?
Arkadaslas wp den normal telefonunu sildim ama wpin kişiler kısmında en altta ismi değilde numarası kalıyor onu nasıl silicem
Özel bölgenizi neyle alırsınız?
Sorum kızlara özel bölgenizi neyle alırsınız evde kendinize ağda yapabilirmisiniz?
Güzel sesi olan kız sizi etkiler mi, şarkı söylerken ses tonu ne kadar önemli?
Yani şarkı söylerken güzel ses tona sahip olan
Eski konuştuğunuz erkek WhatsApp’ta size özel durum atınca ne amaçlıyor sizce?
Erkekler sabahın köründe 3 aydır konuşmadığı bir kıza neden wp de mesaj olarak kişiye özel durum atar ki sizce? Merak ediyorum ama hic de bakmak istemiyorum ve durumun yanına saçma sapan emoji de koymuş neyin kafası ki...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer