Durduk böyle nolcak?
Kız beni yedeğe de koymuş ne evleniyor ne bir şey benzini bitmiş araba gibi oldu MK durum. bir karar ver artık evleneceksen evlen diyorum hiccc oralı değil. duruyoruz böyle
Mayısta reddeden erkek simdi ilgisi varmis gibi davranislar sergiliyor bu bir hoslanmami yoksa ilgimi kaybetmemek icin taktik mi?
Gelmiyor da Mayısa 1 sene olacak
Sevgiliye sadık kalmak zorunda miyiz?
Bence bu saçma durum hadi nişanlı olsan neyse belki daha iyi bir kısmetin çıkacak
Derdimi dinleyecek akılı biri var mı çok kötüyüm?
Derdimi dinleyecek akılı biri var mı çok kötüyüm
Boşanırsan en sevdiğin kardeşini öldürürüm demiş babam nasıl bir insan bu ya?
Boşansaydın anne diyordum bir zamanlar şimdi anlıyorum neden sabrettiğini
Tüm gün osuruyorum normal mi?
Tiksinecekseniz okumayın. İnceciğim, gün içinde çok yemekte yemem ama tüm gün osuruyorum, sabahtan akşama kadar fısss fısss en az 10 kere falan osuruyorum gün içinde. Yataktayken daha kötü ne zaman sağ sola dönsem hareket...
Namaz kılmadığı için reddettiğim erkeklerin "vesilem olursun" bahanesi kadar saçma bi bahane var mı?
Allah emretmiş kılmıyor sevgilisi için kılacakmış
Saçımı siyaha boyatsam eximle buluşunca fark edilir mi, farklı görünür mü?
Saçımı siyah kınayla siyaha boyacagam saçım açık kumral duruş olarak farkedermi. Eximle buluşacagam önümüzdeki hafta farklı görsün istiyorum
Evde otururken internetten düzenli ve güvenilir şekilde nasıl para kazanabilirim?
22 yaşındayım ve kpss sınavına hazırlanıyorum dersle birlikte isi de yurutebilirim diye düşündüm ama aşırı derecede geri kafalı bir babam var hem ihtiyaçlarimi karşılamıyor hem de çalışmama izin vermeyip bana engel oluyor...
Çok iyi konuşan adamlar çok çapkın olur yok mu şöyle düz biri?
Bir adam kızla çok iyi konuşuyorsa kaç
Erkek arkadaşımı dün aradım bi anda whatsapta resim gitti mesaj tek tik oldu engelledin mi dedim yok saçmalama dedi?
Engelledin mi deyince hayır saçmalama engellemedim seni engellendin dedi sonra engellendin yazdığını geri sildi bi anda internetimi kapattım biraz maç izledim oyun oynadım dedi * resmi gitti ve mesaj tek tik kaldı sonra...
Sizce sorun ailede midir yoksa yöneticilerde mi? Yoksa her ikisinde mi? Peki ya çözüm?
Birileri çocuğunu efendice yetiştirip “Çalma, adil ol, incitme” diyorken diğerleri çocuklarını p*ç olarak sokağa salıp “çalmazsan enayisin, zalim ol, cebine bıçak koy”diyor. Olan masum, efendi çocuklara oluyor. Bu kaçıncı...
Erkekler duygusunu belli eden, seven kadından niye hemen soğuyup kaçıyor?
Sevmiyorum ayrıca öyle bi duygusal anlığıma geldi biraz duygu göstermiştim ayyyy kendini bir şey sandı. Neden erkekler hemen böyle yapıyor, kaçıyor falan sanki ömür boyu onlara aşık kalacağız ya da başkası yok gibi.
Geceyarısı çikolata mı, yoksa cips mi tercih ederdin?
Normalde ikisini de tercih etmem o saatte ama olacaksa bitter olsun. #SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #yemeiçme
Uzun ilişkilerde cinsellik neden zamanla sıradanlaşır, ateşi nasıl canlı tutabiliriz?
22 Ocak 2026 Perşembe 08.43
Trafik ve araba konularında soru sorarken siz de ekstra hassas oluyor musunuz?
Arkadaşlar Trafik ve araçlar çok hassas bir konudur eminim biliyorsunuz ama bazı sorular tam bir handikap! Belki de ben fazla hassas davranıyorum ama benim gerçeğim bu, Ya sizler ne düşünüyorsunuz?
Araba kullanırken daha çok trafik kurallarına mı yoksa diğer sürücülere mi odaklanırsınız?
Önceliğiniz hangisi kurallar mı diğerleri mi?
Araba alırken çevreye duyarlı mısınız, yakıt tüketimi ve emisyonu cidden umursuyor musunuz?
Bazı arabalar sorularında rastlayınca çok üzülüyorum, Üye yazmış V 8 motor 6.4 litre aldım diyor ve inandırıcı olmasa dahi soruyorum çevreye duyarlı değilmisiniz?
Novalgin mi Parol mu daha zararsız ve etkili ağrı kesici hangisi?
Hangisi daha zararsız ve etkili
Arabadaki karbüratör arızası nasıl anlaşılır, belirtileri nelerdir?
Bunlardan belli başlı sebepler nelerdir?
Beni seven ama benim hoşlanmadığım biriyle sırf yalnız kalmamak için sevgili olmalı mıyım 😕?
Ben öyle cok yakisiklida istemiorum beğenmiyorum ama ne oluyor bilmem benim biraz hoşlansam kaçıyor benden ama hoşlanmadıklarım peşimden ayrılmıyor. O hoşlanmadıklarımda ayrıca onlarda çirkin değil. Böyle olmasından...
60 yaşında ebeveynlerimin liseli ergen ilişkisi psikolojimi bozuyor?
Allah kitap aşkına 45 yaşını geçtikten sonra çocuk yapmayın. Benim abilerim ablalarımla aramda 20 küsür yaş var. 18 yaşındayım, kendimden büyük yeğenlerim var. Annem babam da ayrı bir cins, ben hep annemin gözlerimin...
Evde yatağınızın yanıbaşında akvaryum olsun ister miydiniz?
Uyumadan önce ve uyanır uyanmaz balıkları seyretmek... #SymrnaCityStyle #SimirnaSitiSıtayL #evyaşam
Günaydın KS Merak ediyorum:?
Bir insan gerçekten ilgisi yoksa mı net olmaz, yoksa ilgisi olduğu halde netlikten kaçanlar mı daha fazladır? Ben netliğin ilgiden çok karakterle ilgili olduğunu düşünüyorum Sizce?
Evde yatakta nasıl bir şekil şükülde uyanıldı bugün nasıl devam eder?
Bozuk kombiyle güne başlandı bozuk devam eder 🥱 Günaydın ✨ "yaşıyoruz ellâm ellâm, shawty ciao bella bella " https://www.youtube.com/embed/kBvL8nSvymA #BARBİENAZO #gün #bertaraf
Haldun Dormen 97 yaşında vefat etti, siz 97 yaşına kadar yaşamak ister miydiniz?
Bir süredir enfeksiyon tedavisi kapsamında hastanede bulunan ve yoğun bakımda olduğu bilinen Haldun Dormen (97), tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Dile kolay 97 yıl peki siz 97 yıl yaşamak ister miydiniz?
Neden bazı kızlar metres olmayı bi b. k sanıyor?
Şu paylaşıma bak abi ya. resmen hayatının orta yerine evli bir dangalk uğruna zıçmış olmanın tesellisini "esas kız" şizofrenliğiyle yapıyor. Ya hu bu adam bir b. k olsaydı evli karısını seninle aldatır mıydı hiç? Bekarken...
Tanıştıktan 8 ay sonra evlilik ve nişan için çok mu erken sizce 🥲?
Ben 29 sevgilim 36 yaşında
Eski sevgiliye duygusal şarkı storysi attım, pişmanım bunu nasıl toparlarım?
Normalde normal günlük hayatımdan şeyler paylaşıyordum paylaşımlarımı izliyordu. En son böyle aşk acısı içeren bi şarkı falan paylaştım. Uyandığımda çok pişman oldum paylaştığıma tam silecektimki görmüş hikayeyi. O günden...
Sürekli kavga edecekseniz niye evleniyorsunuz?
Arkadaşlar benim kuzen var. 24 yaşında evlendi sürekli kavga ediyorlar. İkisinde de sorun var. Evlilik bilinci pek yok açıkçası fatura yatırma sorumluluğu bile yok desem yeridir. Bir ebeveyn bilinci yok. O zaman niye...
Ellerim kollarım tutmuyor BİM de çalışıyorum dün sevkiyat vardı yoruldum ama çoğu sabah yorgun uyanıyorum ne yapcam?
22 da eve geldim şimdi sabah gidiyorum işe bakın gerçekten çöp bi hayat
Arkadaşlar en acilinden, evlenecek biri ile nasıl tanışabilirim?
Bugüne kadar dayanmaya çalışıyordum ama olmuyor gittikçe psikolojik olarak yıpranıyorum ayrı eve geçme okuma imkanım yok ne yazık ki işe yarar tavsiyelerinize ihtiyacım var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer