İş arkadaşım beni özellikle dışlıyor, görmezden geliyor; bu seçici davranış normal mi?

Samimiydik aramız bozuldu 3 aydır mesafeliyiz konuşmuyoruz iş harici başta yaklaşmaya çalıştı iş odaklı oldum ben sonra da sert davranmaya başladı bana bir şey demedim sessiz kaldım hiçbir açıklama istemedim neden böyle yapıyorsun diye de sormadım kendimi geri çektim ve şu an ortamda ben yokmuşum gibi davranıyor umursamıyordur belki de gamsız birisi herkesle çok samimi rahat şakalaşıyor ama benimle teması konuşmayı minimumda tutmaya çalışıyor o erkek sevmediği insanlarla bile normal konuşan birisi o derece yani ama beni bu kadar dışlaması seçici davranması normal mi?

İş arkadaşım beni özellikle dışlıyor, görmezden geliyor; bu seçici davranış normal mi?
Cevapla