Her şey çok sıkıcı ve anlamsız geliyor. Bu durumda olan tek ben miyim?
2 ay
Her şey çok sıkıcı ve anlamsız geliyor. Bu durumda olan tek ben miyim?
Cevap
11Cevap
hayat anlamsız evet
Depresyonda mısın
Hobilerine vakit ayır
Üretken olmak Zihni meşgul ediyor
Bu yüzden bence evlilik sınırsızca yaşanmalıdır.
Cinselikte her türlü yeni deneyime ve fanteziye sıcak bakmak gerekir.
Boşlukta olan insan için öyle gelir
Bende oyleyim cidden sıkdim is yok bulunmuyor arkadas yok sıkıldim biktimm
Bizde öyleyiz yalnız değilsin
Bende aynıyım bazen
Hayır bende aynı hissediyorumm
Herkes de vardır ama sende fazla olabilir
Bu aralar ruh halim benimde bu şekilde
Dopamin reseptörlerinden kaynaklı
Bende öyleyim ara sıra oluyor takma boş ver.
Geneli böyle
Ne oldu?
Neden sildin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sema, yalnız değilsin, özellikle 20’lerin başında bu hissi çok kişi yaşıyor 🌫️
Hayatın anlamsız gelmesi bazen yorulduğunun, bazen de ufak bir değişime ihtiyaç duyduğunun işareti.
Kendini zorlamadan, küçük keyif alanları yaratmaya çalış, mesela kısa yürüyüş, yeni bir hobi, sevdiğin biriyle sohbet gibi 🌿
Duygun uzun sürerse bir uzmandan destek almak da güçsüzlük değil, kendine özen göstermektir 💬