Herşeyden çok sıkıldım, her şey çok anlamsız geliyor içimde yaşam hevesi yok. Aynı durumda olan var mı?

Ne bir şeye ilgim var ne biriyle tanışmak geliyor içimden durmadan sinir krizi geçiriyorum bulunduğum yerde kalmak istemiyorum

Herşeyden çok sıkıldım, her şey çok anlamsız geliyor içimde yaşam hevesi yok. Aynı durumda olan var mı?
Cevapla