Benim sorunum neğğğyyy , Herkesin manitasi var da benim gibi bebek suratlılar neden yalnız kalıyor?

Herkesin manitası var, benimse bebek gibi suratım

Benim sorunum neğğğyyy , Herkesin manitasi var da benim gibi bebek suratlılar neden yalnız kalıyor?
Güncellemeler
2 ay
Güncel
Güncellemeler
2 ay
Çok güncel
Güncellemeler
1 ay
Canım sıkılıyorrr
Güncellemeler
1 ay
Güzeller hep yanlız kalır bu bir kuraldır abiiii
Benim sorunum neğğğyyy , Herkesin manitasi var da benim gibi bebek suratlılar neden yalnız kalıyor?
Cevapla