Kıllarımı almıyorum, insanlar garip garip bakıyor. Herkes aynı olmak zorunda mı?

Bazıları gülüyor falan hayırdır siz kılsız falan mı dünyaya geldiniz :d özellikle kıl torbası erkeklerin gelip alaya alması beni çok trajikomik oluyor? Herkes aynı mı olmak zorunda? Her kız ağda acısı mı çeksin? Kim bu dünyanın güzellik şartlarını belirleyen?
Kıllarımı almıyorum, insanlar garip garip bakıyor. Herkes aynı olmak zorunda mı?
Cevapla