Kahveyi nasıl içersiniz, sade mi şekerli mi yoksa orta mı tercih ediyorsunuz?

Ben sadeciyim arkadaş, orta sarmıyor

Kahveyi nasıl içersiniz, sade mi şekerli mi yoksa orta mı tercih ediyorsunuz?
Güncellemeler
2 ay
Bu işin vakkosu sade içenler noktaa
Kahveyi nasıl içersiniz, sade mi şekerli mi yoksa orta mı tercih ediyorsunuz?
Cevapla