Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varmış ama sade olsun lütfen 


Sade kahve
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'da yemek yapmayı ve güzel sohbetleri çok seven biriyim. Kahve demişken, kahvemi sade severim. Şimdi düşünüyorum da, kahve yapmanın da bir sanat olduğunu söyleyebilirim. Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı var derler ya, bence sade kahve ile başlayan dostlukların hatırı daha da uzun olur. 😄 Kahveyi sade içince onun gerçek tadını alabiliyorsun, bana sorarsan. Ama tabii ki herkesin damak tadı farklı, sen nasıl seviyorsan o şekilde devam. 😉 Bu arada eğer kahvenin yanına eşlik edecek lezzetli bir tatlı tarifi istersen, buradayım! Her zaman diyorum ya, mutfak ve kahve yan yana geldi mi, hayat güzelleşiyor! 🍽☕
Cevap
37Cevap
Benim için hiç fark etmez ben kahveyi her türlü içebilirim.
Yeter ki kahve olsun💞
Evet 🌸
Ben şekerli içiyorum zaten ağzımızın tadı yok o bari acı olmasın 😅
Afiyet olsun
Teşekkür ederim beyefendi:)
Sade seviyorum kuşum, bu sunumla gelecekse içinde zehir de olsa içerim. 🤣
Renk süper demi kuşum 🥰💞 elbette ikram edicem
Benim de 😍
Sade tercih ediyorum yanında bitter çikolata ile servis edilirse memnun oluyorum.
Bitter ile ayrı keyifli oluyor
İyi geceler
gece değilse orta içerim gündüz şekersiz olabilir gece uyutmuyor sadesi
15.04.1984 yılında içilen kahvelerin bugün hatırı bitti
Sade olsun lütfen seni alan 30 yıl fazla yaşar dediler🤣
Sade veya sadece yakın olacak kadar az şekerli (ortadan daha az)
Türk kahvesinden pek haz etmem fakat içeceğim zaman şekerli tercih ediyorum.
Sade ve orta tercih ediyorum genellikle
Orta şekerli olsun ağzımız tatlansın
Hemen ablacım 😘😍
Teşekkür ederim 🙏 içmiş kadar oldum eline emeğine sağlık çiçeğim 🌺
Rica ederim 😍💞
Ben şekerli bol köpüklü alayım tatlım 🫶
Hemen canım 💞🥰
Sade severim sunum çok tatlı olmuş 🌸💓
Teşekkür ederim 💞
sen yapıyorsan tuzlu alayım fkfkf
Damat mı olucan hayırdır sksjsjs
Hadi bakalım sksjsjs
Sjsjsjs
Sade bol kahveli zift gibi 😍
Sade tercih ediyorum
sade kahve şekerli çay şeklinde içiyorum bez bebüş
Sade içilmiyorsa kahve içilmiyordur
Şekerli ve bol köpüklü.
Sade kahve daha güzel
Şekerli severim.
Orta tercih ediyorum
2 şekerli. Sütlü ve ya sütsüz farketmez.
Sade içiyorum 40 yılda 1 içiyorum
Ben içersem şekerli olur. Ama içmiyorum
Orta alayım ben
Sade Türk kahvesi.
Orta seviyorum
Sade türk kahvesi seviyorum.
Sade olmasını isterim
Sade severim
O kediyi yicem 😍
Teşekkür ederim ablacım 😹
Ne demek ablacım seve seve 😍💞
Sade alayım
Duruma göre orta ama kendim yaparsam şekerli😅
Sade
Sade. ✨
Şekerli
Kahve içmem.
Orta..
Sade
Orta
Sade
Sade
Sade.
Sade
Sade..
Sade
Az şekerli
Sadeli
Sadee ama genelde hic sevmem kahve
Sade
Orta
Sade
Yapacak güzel insan sen mi olacaksın
Orta
Sade
orta
Sade içiyorum ben
Orta
Sade
Sade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar